همکاری بوتان و بوش

همکاری بوتان و بوش

یک اتحاد استراتژیک در صنعت گرمایش ایران

 

با امضای قرارداد  همکاری بوتان و بوش، بازار تاسیسات ایران در انتظار روزهای هیجان انگیزی خواهد بود.

 

گروه صنعتی بوتان، با بیش از ۶۳ سال تجربه ی صنعتی و خدمت به مشتریان ایرانی، قرارداد همکاری استراتژیکی را با بوش منعقد نمود.  با این قرارداد، بوتان بصورت انحصاری تولید، فروش و خدمات پس از فروش تمامی محصولات گرمایشی و آب گرم خانگی بوش ترموتکنولوژی را در ایران انجام خواهد داد.  بوتان که محصولاتش در خانه بیش از ۱۱ میلیون خانواده ایرانی مورد استفاده است، نخستین و بزرگ ترین تولید کننده محصولات گرمایشی و آب گرم در ایران به شمار می رود.

 

بوتان نام آشنای خانواده های جوان و قدیمی ایرانی، کار خود را با محصولات گازسوز آغاز نمود و به تدریج، محصولات خانگی مختلفی را به سبد عرضه اضافه کرد. رضایت خاطر مصرف کنندگان از کیفیت این محصولات به اندازه ای است که  با گذشت ۴۰ سال، اجاق های قدیمی بوتان همچنان در خانه ی بسیاری از ایرانی ها یار باوفای پخت و پز و سمبل کیفیت ماندگار است.

 

به تدریج و با توسعه شبکه گاز در ایران، بوتان اولین آبگرمکن های گازی و سپس اولین پکیج های شوفاژ دیواری گازی را به بازار عرضه کرده و طی گذشت بیش از دو دهه از شروع عرضه این محصولات، امروزه پرطرفدار ترین محصولات گرمایشی بازار ایران به شمار می روند.

 

در سال های اخیر، بوتان با صادرات روزافزون  و مستمر به اروپا و آسیا بازارهای جدیدی را فتح کرده و با شکستن رکورد صادرات بیش از ۴۰۰٫۰۰۰ دستگاه، به نامی شناخته شده در این صنعت در اروپا تبدیل شده است.

 

در ادامه مسیر توسعه، بوتان از اسفندماه سال جاری  وارد این شراکت استراتژیک با بوش شد.  با نگاه به این دو برند، وجوه اشتراک فراوانی دیده می شود: هر دو شرکت معتقد به عرضه ی محصولات مدرن، احترام به محیط زیست، و ارائه خدمات بی نظیر به مشتریان می باشند.

 

تشابه این دو برند را می توان در کلام موسسین هر یک مشاهده کرد: تکیه کلام معروف بنیان گذار بوتان همواره “خاک پای مشتری توتيایی چشم ماست” بوده است. و شهرت بنیان گذار شرکت بوش در این است که میگوید “من ترجیح میدهم سرمایه‌ام را از دست بدهم تا اعتماد را“.

 

جالب اینکه اولین حضور بوش در ایران به ۹۳ سال پیش برمی گردد و از همان زمان و به تدریج، فعالیت های مختلفی را در ایران دنبال کرده است.  در ماه مه ۲۰۱۶، شرکت بوش با آگاهی از اهمیت ویژه ی بازار ایران، اقدام به تاسیس یک دفتر در ایران نمود و اکنون با امضای این قرارداد با بوتان، بوش تعهد عمیق خود را به ایران تجدید کرده است.

 

گروه بوش با بیش از ۷۳ میلیارد یورو درآمد فروش و ۳۹۰ هزار کارمند، در ۱۵۰ کشور دنیا حضور دارد.  تعهد این گروه به فن آوری مدرن را میتوان بخوبی در قالب سرمایه گذاری ۱۰% از درآمد فروش سالانه و تخصیص ۵۹ هزار نفر مهندس در زمینه تحقیق و توسعه مشاهده نمود.  این تیم گسترده ی تحقیقاتی، بدنبال خلق راه حل هایی برای شکل دادن آینده ای ایمن تر، اقتصادی تر، راحت تر و دوست تر با محیط زیست در جهت  زندگی بهتر انسان ها هستند.

 

بخش بوش ترموتکنولوژی که قسمتی از گروه رابرت بوش است، راهبر بازار بین المللی در زمینه های گرمایش، آب گرم خانگی، سرمایش و مدیریت انرژی است.   بوش ترموتکنولوژی با بیش از ۱۴٫۵۰۰ کارمند و ۳٫۳ میلیارد یورو درآمد فروش در سراسر دنیا حضور دارد.  تعهد این مجموعه به محیط زیست در قالب طراحی محصولاتی مدرن و صرفه جویی در مصرف انرژی است.

 

مشارکت استراتژیک این دو برند قوی، دستاوردهای بسیاری نیز برای منافع ملی و صنعت کشورمان به همراه دارد که افزایش تولید و ایجاد فرصت های شغلی جدید برای جوانان ایرانی از جمله پراهمیت ترین آن ها بشمار می روند.

 

این همکاری دوجانبه سرآغاز فصل جدیدی از رفاه و آسایش خاطر مصرف کنندگان ایرانی با فن آوری روز خواهد بود تا امکان انتخابی مطمئن را بیش از پیش برای همگان فراهم آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *