نحوه ی خرید کولر بوتان مشهد

کولر گازی بوتان مشهد

نحوه ی خرید کولر بوتان مشهد

یک کولر خوب با تهویه عالی یکی از راه هایی است که می تواند خانه و خانواده را راحت کند. انواع مختلفی کولر وجود دارد که انتخاب را برای شما سخت می کند البته باید بدانید که قبل از هر انتخابی باید حتما فضای منزل خود را برای قرار دادن کولر در نظر بگیرید.نحوه ی خرید کولر بوتان مشهد را در انجا و این سایت دنبال کنید و کولری متناسب با نیاز خود خریداری کنید.بوتان مشهد-نمایندگی بوتان در مشهد-نمایندگی ایران رادیاتور مشهدد-خدمات بوتان در مشهد-تعمیر بوتان در مشهد-

نمایندگی بوتان سجاد

نمایندگی رسمی بوتان درمیثاق

انتخاب اندازه مناسب:

منطقه ای را که نیاز به تهویه مطبوع دارید را محاسبه کنید. از یک متر مناسب برای اندازه گیری عرض و طول فضای داخلی که می خواهید کولر را نصب کنید، استفاده کنید. سپس عرض را در طول ضرب کنید. سیستم های تهویه مطبوع مختلف دارای ظرفیت های مختلف خنک کننده هستند، بنابراین شما به این اطلاعات برای اطمینان از مناسب بودن سیستم خنک کننده خود نیاز دارید.

نحوه ی خرید کولر بوتان مشهد
نحوه ی خرید کولر بوتان مشهد

یک واحد A / C را با امتیاز BTU توصیه شده برای فضای خود پیدا کنید. ظرفیت خنک کننده تمام سیستم های تهویه مطبوع در BTU (واحد حرارتی بریتانیا) در ساعت اندازه گیری می شود. با نگاه کردن به BTU های کولرها، می توانید منطقه ای را که قادر به خنک کردن آن است، بدانیم. BTU بالاتر واحد، می تواند فضای بیشتری را سرد کند. برچسب موجود بر روی هر کولری به طور معمول مشخص می کند که چه منطقه ای قادر به خنک کننده است.

برای مثال، یک تهویه مطبوع با ظرفیت خنک کننده 5000 BTU را پیدا کنید که می تواند اتاق هایی را بین 9 تا 13 متر مربع را خنک کند.

و یا اگر یک تهویه مطبوع با ظرفیت خنک کننده 6000 BTU را بیابید، می تواند یک اتاق  14-23 متر مربع را خنک کند.

اگر فضای مورد نظر مقدار زیادی نور خورشید را دریافت می کند، یک واحد A / C با امتیاز BTU بالاتری باید تهیه کنید. به غیر از اندازه فضایی که مایل به خنک شدن است، مقدار نور خورشید دریافت شده و سایر عوامل نیز در انتخاب BTU تاثیر دارد.. اگر یک اتاق خورشید مستقیم را دریافت می کند، کولر شما باید نمره ی BTU  بالاتری داشته باشد. و برعکس اگر اتاق شما در معرض نور خورشید نیست باید BTU پایین تری بخرید.

نحوه ی خرید کولر بوتان مشهد
نحوه ی خرید کولر بوتان مشهد

انتخاب یک کولر قابل حمل:

برای کاهش هزینه ها، استفاده از کولرهای قابل حمل که بر روی پنجره هستند و روی یک پایه قرار دارد، می تواند گزینه مناسبی باشد. ظرفیت خنک سازی آنها بین 5،000 تا 12،500 BTU است و قادر به خنک سازی اتاق هایی هستند که در حدود (9.3-60.4 متر مربع) هستند.

یادتان باشد که قبل از انتخاب کولر، حتما ابعاد پنجره خود را اندازه بگیرید. واحدهای پنجره A / C در ابعاد مختلف می آیند. ارتفاع و عرض پنجره خود را اندازه گیری کنید و مطمئن شوید که این ابعاد کمی بزرگتر از واحد A / C شما هستند. ارتفاع، عرض و عمق واحد A / C بر روی جعبه آن چاپ شده است.

نحوه ی خرید کولر بوتان مشهد
نحوه ی خرید کولر بوتان مشهد

اگر با کولر پنجره ای راحت نیستید از کولرهای قابل حمل استفاده کنید. کولرهای قابل حمل مانند جعبه های بزرگ به نظر می رسد و معمولا بین  23-36 کیلوگرم وزن دارند. آنها عالی هستند زیرا شما می توانید آنها را از یک اتاق به اتاق دیگر حرکت دهید. ظرفیت خنک سازی آنها از 9000 BTU تا 15،500 BTU است.

این کولرها نسبت به کولرهای پنجره ای انرژی مصرف میکنند و در خنک سازی کارایی چندانی ندارند و سرو صدای بیشتری هم دارند. با این حال، آنها راحت تر هستند، زیرا قابل حمل هستند.

شما باید کولر قابل حمل را در نزدیکی پنجره قرار دهید تا بتواند هوا را از طریق شلنگ آن به داخل بیاورد.

نحوه ی خرید کولر بوتان مشهد
نحوه ی خرید کولر بوتان مشهد

اگر قصد خنک کردن چند اتاق را با هم دارید بهتر است از کولرهای مجزایی استفاده کنید که همان کولرهای گازی هستند و قیت بالاتری نسبت به انواع دیگر کولرها دارند. 

به این کولرها معمولا اسپلیت گفته می شود که به معنای تقسیم است زیرا بین یک واحد بیرونی و واحد درونی تقسیم شده است و نیاز به هیچ گونه سوراخ و یا مجرایی برای نصب ندارد.و تنها کافی است یک شلنگ کوچک در داخل دیوار خانه شما عبور کند و واحد داخلی را به واحد خارجی وصل کند. اما نصب این کولرها سخت بوده و نیاز به نصاب و متخصص دارد.

کولر گازی بوتان مشهد

 

تهیه یک کولر خوب و مناسب:

یک کولر مناسب بخرید تا بتوانید کل منزل خود را سرد کنید . یک تهویه مطبوع مرکزی گران تر و سخت تر  است، اما می تواند کل خانه شما را خنک کند.البته علاوه بر هزینه خود دستگاه شما باید برای تعمیر و نصب دستگاه هزینه ای جداگانه در نظر بگیرید.

برای راحتی شما کولرهای گازی کنترل از راه دور دارند. یک کنترل از راه دور به شما این امکان را می دهد که درجه حرارت اتاق و سرعت هوای واحد A / C را از فاصله تغییر دهید بدون اینکه نیاز به بلند شدن و فشار دادن دکمه های موجود بر روی دستگاه را داشته باشد.کولر گازی بوتان مشهد

اگر یک دستگاه A / C فعال با Wi-Fi را خریداری کنید، می توانید تنظیمات را در دستگاه A / C خود را با یک برنامه در گوشی هوشمند خود و یا از طریق یک دستگاه هوشمند فعال تنظیم کنید.

کولر گازی بوتان مشهد

 

اگر بخواهید واحد خود را از راه دور کنترل کنید، یک دستگاه Wi-Fi فعال را دنبال کنید. توضیح یک واحد A / C در جعبه آن یا بر روی یک وب سایت نشان می دهد که آیا Wi-Fi فعال است یا خیر. اگر دستگاه با Wi-Fi فعال باشد، می توانید از یک برنامه هوشمند در تلفن خود برای روشن یا خاموش کردن دستگاه، تغییر دمای آن، تغییر سرعت فن و تنظیم حالت های دیگر استفاده کنید. این گزینه همچنین می تواند به شما کمک کند تا پول خود را در صورتحساب برق خود صرفه جویی کنید و از شما قدرت را برای نظارت دقیق بر استفاده از دستگاه داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *