رفع اشکالات پکیج شوفاژ دیواری بوتان

نمایندگی ایران رادیاتور مشهد

رفع اشکالات پکیج شوفاژ دیواری بوتان:

در صورت بروز اشکال در روشن شدن و یا عملکرد دستگاه و  رفع اشکالات پکیج شوفاژ دیواری بوتان سیستم توقف ایمنی فعال می شود و نمایشگر وضعیت عملکرد شوفاژ به رنگ قرمز درمی آید، در چنین شرایطی پیش از راه اندازی مجدد(reset) دستگاه به مدت 10 ثانیه صبر کنید و سپس مراحل زیر را انجام دهید:

White Heavy Check Mark on emojidex ابتدا از روی نمایشگر فشار و دما، فشار آب مدار گرمایش را بررسی کنید تا حتما در محدوده ی مجاز 1تا 1/5 بار باشد. 

در صورتی که عقربه ی فشار این نمایشگر پایین تر از این بار قرار گرفته باشد، نشان می دهد که میزان آب در مدار گرمایش کمتر از حد مجاز است. بنابراین لازم است مدار گرمایش را دوباره پر کنید تا عقربه فشار و دما بر روی 1 تا 1/5 بار قرار بگیرد.

White Heavy Check Mark on emojidex در صورت کافی بودن فشار آب مدار گرمایش و رفع نشدن مشکل پس از تنظیم فشار، دسته انتخاب وضعیت (2) را از وضعیت تابستانی و یا زمستانی خارج کنید و روی وضعیت قطع موقت و راه اندازی مجدد قرار دهید.

بوتان در مشهد

نمایندگی رسمی بوتان در سجاد

نمایندگی مجاز بوتان در میثاق

نمایندگی ایران رادیاتور

محصولات ایران رادیاتور

لیست قیمت پکیج بوتان مشهد

White Heavy Check Mark on emojidex اکنون وضعیت انتخاب (2) را به حالت اولیه باز گردانید.

White Heavy Check Mark on emojidex در صورت انجام اقدامات فوق و عدم رفع مشکل حتما با مرکز مشتریان بوتان در مشهد تماس بگیرید.

White Heavy Check Mark on emojidex در صورتی که عقربه فشار نمایشگر بالاتر از 1/5 بار قرار گیرد، نشان می دهد که مدار گرمایش نیاز به هواگیری دارد. به همین منظور لازم است دسته انتخاب وضعیت (2) را روی وضعیت قطع موقت و یا راه اندازی مجدد قرار دهید، سپس آن را روی وضعیت زمستانی قرار دهید تا سیستم دوباره به صورت خودکار هواگیری شود و عقربه خودکار هواگیری شود و عقربه نمایشگر فشار و دما در محدوده ی مجاز 1تا 1/5 بار قرار گیرد.

White Heavy Check Mark on emojidex در صورت بروز نشتی آب، شیر اصلی آب سیستم را ببندید و با مرکز مشتریان بوتان در مشهد تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *