نکات ایمنی درباره پکیج دیواری شوفاژ بوتان

نکات ایمنی درباره پکیج دیواری شوفاژ بوتان

نکات ایمنی درباره پکیج دیواری شوفاژ بوتان

نکات ایمنی درباره پکیج دیواری شوفاژ بوتان را ما در این مقاله برای شما مشتریان و خوانندگان و همراهان همیشگی بوتان مشهد توضیح خواهیم داد.

White Heavy Check Mark on WhatsApp حتی در صورت قطعی برق شهری از قطع کردن و دستکاری کابل ها و سیستم های تنظیم کننده یا کابل های مربوط به سیستم های ایمنی خودداری کنید.

White Heavy Check Mark on WhatsApp برای تمیز کردن رویه، صفحه کنترل و قطعات پلاستیکی پکیج از یک دستمال آغشته به آب و صابون یا مخلوط 50% آب و الکل برای لکه های مقاوم تر استفاده کنید.

White Heavy Check Mark on WhatsApp هرگز از مواد نفتی و یا محلول های زبر و ساینده برای تمیز کردن دستگاه استفاده نکنید.

White Heavy Check Mark on WhatsApp هر چند وقت یکبار از روی نمایشگر فشار و دما، فشار آب مدار گرمایش را بررسی نماییدو. این فشار همواره باید در محدوده ی مجاز 1-1/5 بار باشد .

White Heavy Check Mark on WhatsApp چنانچه احتمال کاهش دمای هوا تا کمتر از 7 درجه سانتی گراد وجود داشته باشد، دو شاخه دستگاه را از پریز برق نکشیدو شیر گاز را نبندید زیرا در غیر این صورت سیستم ضد یخ دستگاه از کار می افتد.

White Heavy Check Mark on WhatsApp توصیه می شود با سرویس سالیانه پکیج، از نحوه ی عملکرد صحیح، کارکرد بهینه و افزایش طول عمر دستگاه اطمینان حاصل کنید.

White Heavy Check Mark on WhatsApp با توجه به وجود ذرات معلق در شبکه لوله کشی آب شهری و احتمال ورود آن به داخل پکیج شوفاژ دیواری، در مسیر ورودی آب به دستگاه یک صافی قرار دارد که بهتر است آن را حداقل سالی یکبار بازدید و در صورت لزوم تمیز کنید.

White Heavy Check Mark on WhatsApp این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که امکان ته نشین شدن رسوب آب در آن حداقل است، با این حال در مناطق دارای املاح زیاد آب، رعایت نکات زیر دوام دستگاه را در برابر رسوب آن بیشتر می کند.

White Heavy Check Mark on WhatsApp در مواقعی که به آب گرم با درجه حرارت بالا نیاز ندارید، بهتر است به وسیله دسته تنظیم دمانی آب گرم مصرفی، دمای آن را پایین آورید.

White Heavy Check Mark on WhatsApp یک بار در سال از سرویس کار مجاز بخواهید پکیج شوفاژ دیواری را بازدید و در صورت نیاز آن را رسوب گیری و سرویس کند.

White Heavy Check Mark on WhatsApp از سرویس کار مجاز بخواهید تا در کسیر ورود آب به پکیج، یک دستگاه سختی گیر نصب کند.

بوتان در مشهد- نمایندگی ایران رادیاتور در مشهد-آموزش نحوه ی نصب پکیج بوتان-خدمات و تعمیرات پکیج بوتان-نمایندگی رسمی بوتان در مشهد-خرید پکیج بوتان-

1 thoughts on “نکات ایمنی درباره پکیج دیواری شوفاژ بوتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *