دستگاه تصفیه آب خانگی

تصفیه آب با فیلتراسیون ساده:

دستگاه تصفیه آب خانگی دارای فیلترهایی است که توانایی حذف ناخالصی هایی معلق مانند: شن و ماسه، گل و لای، زنگ لوله، لجن، جلبک و ذرات بزرگتر از 5 میکرون، مواد شیمیایی مانند کلر و مشتقات آن،  بو و طعم نامطبوع آب را دارند. تعداد فیلتر در این دستگاه بین 1 تا 6 عدد متغییر است که باعث به وجود آمدن مدل های مختلف آن می شود.

دستگاه تصفیه آّب خانگی

از آنجایی که فیلترهای این دستگاه ساده بوده و باعث افت فشار نمی شوند، لذا نیازی به امکاناتی همچون مخن ذخیره و پمپ نداشته و قیمت پایین تری دارند. این دستگاه ها در انواع رومیزی، زیر سینکی، سرشیری و کلمنی وجود دارند.دستگاه تصفیه آّب خانگی

دستگاه تصفیه آّب خانگی

تصفیه آب با سیستم اسمز معکوس(RO)

این دستکاه علاوه بر اینکه دارای فیلترهای پیش تصفیه بوده و ناخالصی های ذکر شده در سیستم فیلتراسیون ساده را حذف می کنند، دارای فیلتر ممبران هستند که با فرایند اسمز معکوس ناخالصی های معکوس در آب مانند : املاح سنگین، نیترات، آرسنیک، ویروس و میکروب ها، مواد شوینده ، آفت کش ها و کودهای کشاورزی و غیره را از آب جدا کرده و به صورت پساب دفع می کند و تنها آب سالم بهداشتی اجازه ورود و خروج از شیر مصرف را می دهد. به علت دفع بخشی از آب به عنوان پساب و کوچک بودن منافذ این فیلتر (0/0001 میکرون) که دارای دقت بالایی است، افت فشار زیادی در خروجی آب تصفیه شده، ایجاد می شود.

لذا در این دستگاه ها برای ایجاد فشار آب مصرفی نیاز به مخزن تحت فشار و از آنجایی که آب با فشار شهری توانایی عبور از فیلتر ممبران را ندارد، نیاز به پمپ می باشد. همچنین برای اتومات بودن این سیستم، قطعات برقی دیگری به کار رفته است. تعداد فیلتر در این سیستم 5 عدد است، ولی می توان فیلترهای دیگری برای تغییر خواص آب یا ضدعفونی کردن به آن اضافه کرد.این دستگاه ها به انواع زیرسینکی وکاور دار تقسیم می شوند.

دستگاه تصفیه آب خانگی در مشهد

تکنولوژِ RO به عنوان مناسب ترین و کاملترین روش برای تولید آبی تمیز و عاری از آلاینده ها در سطح جهان شناخته می شود. این روش در بسیاری از کارخانه های بسته بندی آب و نوشابه و در صنایعی که به آب زلال نیاز دارند مورد استفاده قرار می  گیرند. سیستم RO همچنین در منازل مسکونی به عنوان یک سیستم تصفیه آّ محبوب برای خانواده ها مطرح می باشد. اسمز معکوس می تواند آب را از آلاینده هایی مانند: ویروس ها، باکتری ها، آرسنیک، فلور، جیوه ، نیترات و غیره تصفیه و جداسازی کند. 

بوتان در مشهد

ایران رادیاتور مشهد

دستگاه تصفیه آب خانگی مشهد

خدمات بوتان

دودکش دو جداره

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *