از بین بردن رسوبات کولر آبی

اصول تمییز کردن کولر گازی

برای تمییز کردن کولر آبی خود چه کنیم؟

با تمییز نگه داشتن کولر آبی خود، از خرج های سنگین برای تعمیر و یا تعویض آن خودداری کنید. و با این کار کارکرد و عملکرد کولر خود را بالا ببرید.نمایندگی بوتان در مشهد در این مقاله به شما خواهد گفت که چگونه بدون صرف هزینه زیاد و وجود یک تعمیرکار حرفه ای، کولر خود را تمییز کنید.

تهویه مرکزی کولر را تمییز کنید:

کولر گازی بوتان مشهد

 

فیلتر هوای جدید  را روی کولر نصب کنید. فیلتر جدید تهویه مطبوع را از فروشگاه های محلی نزدیک خانه خود خریداری کنید. برای اینکه اندازه درست فیلتر را بخرید با راهنمای کولر آبی بوتان مشهد تماس بگیرید یا فیلتر قدیمی خود را به فروشگاه ببرید تا اندازه دقیق همان را بخرید. نمایندگی بوتان در مشهد-کولر گازی بوتان مشهد-آبگرمکن بوتان در مشهد

 

کولر گازی بوتان مشهد

 

برق دستگاه بوتان خود را  خاموش کنید. اگر نمی توانید سوئیچ خاموش را در دستگاه پیدا کنید، آن را در پانل اصلی خاموش کنید.

کولر گازی بوتان مشهد

محفظه دمنده را باز کنید. هر گرد و غبار قابل مشاهده و باقی مانده را از بین ببرید. اگر موتور شما دارای پورت هایی است که روغن کاری نیاز دارد، 5 قطره روغن را که مخصوص  موتورهای الکتریکی است، به داخل پورت ها بریزید.اگر در مورد پورت های روغن کاری مطمئن نیستید حتما دفترچه راهنمای کولر آبی بوتان را مطالعه کنید.

کولر گازی بوتان مشهد

دستگاه را از هر گونه قارچ و کثیفی پاک کنید. اگر لوله مسدود شده است آن را با آب تمییز کنید.

کولر گازی بوتان مشهد

قسمت بیرونی تهویه کولر گازی را تمییز کنید:

کولر گازی بوتان مشهد

کولر را خاموش کنید.

کولر گازی بوتان مشهد

پره های کولر گازی بوتان مشهد را خنک کنید. از یک قلم مو نرم استفاده کنید. شما ممکن است مجبور به باز کردن یک مورد فلزی حفاظتی برای دسترسی به باله ها شوید.

آن را از هر گونه شاخ و برگ و علف و گرد و غباری که ممکن است اطراف آن را گرفته باشد پاک کنید تا جریان وا دوباره ادامه پیدا کند و مراقب باشید که حدود 60 سانتی متر باید اطراف کولر خالی باشد تا بتواند به راحتی گردش هوا در آن اتفاق بیفتد.

مراقب باشید که به پره ها آسیب نزنید. آنها می توانند به راحتی خم شوند در صورت لزوم، آنها را با یک چاقو و یا یک شانه تمییز کنید.

کولر گازی بوتان مشهد

پنجره مشبک را در بالای تهویه هوا باز کنید. فن معمولا با پنجره مشبک بالا نگه داشته می شود پس هنگام برداشتن پنچره مشبک بسیار دقت کنید که به فن  و کولر برقی شما آسیبی نرسد.

فن را با یک پارچه مرطوب تمییز کنید.

کولر گازی بوتان مشهد

بررسی کنید ببیننید آیا فن شما نیاز به روغن کاری دارد و آیا قسمتی برای اینکارذ در نظر گرفته شده است؟ بیشتر فن ها این قسمت را ندارند اما اگر شما دارید 5 قطره روغن در آن بریزید زیرا اینکار کارکرد و عمر موتور کولر شما را بالا میرد مراقب باشید روغن در جاهای دیگر کولر شما نفوذ نکند.

کولر گازی بوتان مشهد

شلنگ آب را به قسمت های خالی کولر بگیرید و آن را آب بزنید. با استفاده از فشار آب متوسط، پره ها را از داخل به خارج اسپری کنید.

کولر گازی بوتان مشهد

مجدد تمام واحد فن و مشبک را به موقعیت اصلی خود بازگردانید و آنها را به دستگاه بازگردانید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *