کولر گازی بوتان مشهد

کولر گازی بوتان مشهد
کولر گازی بوتان مشهد

کولر گازی بوتان مشهد

امروز خیلی گرم است و دیروز بسیار گرم بود و روز قبل بسیار گرم بود. ممکن است برخی از ما سیستم های تهویه مطبوع را در قسمت پنجره خود قرار داده ایم تا بتوانیم شب ها بخوابیم. اما فردا و روز دیگر و روزهای دیگر را چکار کنیم؟ یعنی روزهای دیگر خیلی داغ نخواهند شد. به نظر من، خوب است که سیستم تهویه مطبوع خود را بیرون ببریم و بعداً دوباره آن را به داخل بیاوریم یعنی با تغییر دمای خانه جای آن را هم تغییر دهیم.کولر گازی بوتان مشهد این اعتقاد را دارد و با آن موافق است.

این کار ممکن است به نظر خیلی ها مسخره به نظر برسد. اینکه ما اکنون آن را به درستی نصب و راه اندازی کرده ایم و آسیبی هم به دستگاه وارد نکرده ایم؛ چرا باید آن را دوباره بیرون آوریم و خود را به زحمت بیاندازیم. اما من دلیل آن را به شما می گویم.شما باید از زندگی خود لذت ببرید.

حتی اگر خیلی خوب کولر خود را نصب کرده باشید و در بهترین جا هم باشد  وهیچ مشکلی از لحاظ سرمایش و صدا و … نداشته باشد؛ اما یک چیز بدی که دارد این است که کولرهای داخل پنجره منظره ی جلوی پنجره را از شما می گیرند. و شما نمی توانید پنجره را باز کنید. مانع از ورود نور به داخل می شود.

فرض کنید فصل بهار است. اما با وجود آن کولر شما تمامی منظره بیرون را از دست می دهید و حتی هوایی که می تواند شما را آرام کند. ممکن است بیرون بردن آن کولر کلا چند ساعت طول بکشد اما شما می توانید در طول سه فصل بهار و پاییز و زمستان منظره ی بسیار زیبایی را در اختیار داشته باشید و از آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *