چگونه نوع کولر خود را هوشمندانه انتخاب کنیم؟

کولر گازی بوتان مشهد

چگونه نوع کولر خود را هوشمندانه انتخاب کنیم؟

در هنگام انتخاب یک واحد تهویه مطبوع، عوامل بسیاری وجود دارد. سیستم های تهویه مطبوع در قیمت، بهره وری انرژی و ظرفیت خنک کننده متفاوت است. واحد های تهویه مطبوع مدرن بسیاری از ویژگی های پیشرفته ای را برای مقایسه قبل از انتخاب انتخاب می کنند. نوع تهویه مطبوع که برای خانه مناسب است نیز بستگی به اندازه اتاق، پنجره یا دیوار باز و شرایط نصب دارد. تحقیق در مورد نحوه خرید یک تهویه مطبوع برای انتخاب واحد که صرفه جویی در هزینه و انرژی را در حالی که فضای شما را خنک نگه می دارد.

نمایندگی بوتان مشهد-نمایندگی در مشهد-بوتان مشهد-کولر بوتان در مشهد-نمایندگی مجاز بوتان-آبگرمکن بوتان مشهد

 

چه مراحلی را برای انتخاب بهترین کولر باید طی کنیم؟

 اولین مرحله این است که در ماه های سرد سال کولر بخرید زیرا بسیاری از برندهای معروف در این ماه ها یا حراج می کنند و یا دست دوم آنها را می فروشند.

 برای نوع کولر گازی خود تصمیم بگیرید:

اینکه آیا میخواهید متصل به دیوار باشد، یا پنجره و یا قابل حمل باشد.. بر خلاف کولرهای متصل به پنجره، دستگاه های قابل حمل لازم نیست در یک پنجره نصب شوند. آنها معمولا بر روی چرخ ها هستند و از طریق یک شلنگ قرار داده شده در یک پنجره قرار می گیرند. کولرهای دیواری در حفره های برش داده شده به دیوارهای خارجی قرار می گیرند.

 اتاقی را که میخواهید خنک شود را انتخاب کنید و اندازه و فضای آن را برای نصب کولر در آن اندازه بگیرید و در نهایت اندازه کول مد نظر خود را نیز بدانید.

 کارایی کولر ها را از لحاظ خنک کنندگی و تهویه مطبوع با هم مقایسه و ارزیابی کنید که این کارایی معمولا بر روی کولرهای مدرن و بر روی ال سی دی آنها نمایان میشود و هر چه مقدار آن بیشتر باشد، انرژی کمتری را مصرف می کند.

 مطمئن شوید که لولای تهویه مطبوع  قابل تنظیم است. هوا باید در مرکز اتاق قرار گیرد تا به طور مناسب فضا را خنک کند. اگر پنجره خارج از محل مورد نظر شما باشد، دریچه باید در موقعیت صحیح تنظیم شود. بعضی از مدل ها دارای لورای چرخشی برای گردش هوا هستند.

 

 ویژگی های خاصی دیگری را نیز در نظر بگیرید. برخی از سیستم های تهویه مطبوع، کنترل های از راه دوردارند و تنظیمات را در سراسر اتاق انجام میدهند. تایمر یکی دیگر از ویژگی های مفید است. که به شما اجازه می دهند برنامه های مختلفی  را برای زمان های مختلف روز تنظیم کنید یا سیستم تهویه هوا را قبل از اینکه از سرکار به منزل برسید روشن کنید. 

تعمیر پکیج
خدمات بوتان
خدمات ایران رادیاتور
خدمات پکیج بوتان
خدمات ابگرمکن بوتان

نمایندگی مشهد بوتان

نمایندگی بوتان در مشهد

 کاردیگری که میتوانید انجام دهید برای انتخاب و خرید بهترین کولر بوتان، این است که در سایت های معتبر وارد شوید و نظرات کاربران آنها را بخوانید و یا از مشاورین آنها اطلاعات کسب کنید.

 و در نهایت، نحوه نصب واحد. برخی از سیستم های تهویه مطبوع نیاز به سخت افزار اضافی و یا 220 ولت سیم کشی برق دارد. مطمئن شوید که واحد اندازه مناسب برای پنجره است. در صورت لزوم، یک خرده فروش را انتخاب کنید که خدمات نصب را ارائه می دهد. در حالی که این امر هزینه  بیشتری را دارد، می تواند در زمان، ناامیدی و آسیب به دستگاه صرفه جویی کند. بسیاری از دستگاه ها تنها توسط یک نفر قابل نصب نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *