چگونه آبگرمکن ایرن رادیاتور را ریست کنیم

آبگرمکن بوتان نمایندگی مشهد

چگونه آبگرمکن ایران رادیاتور مشهد را ریست کنیم؟

اگر آبگرمکن شما آب را گرم نکرد، آن را خاموش و روشن کنید تا مشکل آن رفع شود.تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که در آبگرمکن را باز کنید دکمه ریست را بزنید و دوباره در آن را ببندید. در بیشتر مواقع باید حرارت آب شما دوباره به صورت نرمال برگردد اما اگر به صورت روتین و همیشگی باید آبگرمکن را ریست کنید امکان دارد این مشکل به کنترل ضعیف  و یا به اتصالی کردن یک قسمت در آبگرمکن مربوط باشد.

قدم اول: باز کردن در آبگرمکن ایران رادیاتور مشهد

برق آبگرمکن را قطع کنید هرگز آبگرمکنی را که به برق است  ورشن است را دستکاری نکنید. و قبل از باز کردن در آن مطمئن شوید که برق آن قطع شده است و به دیوار به طور محکم نصب شده است. بیشتر آبگرمکن ها با یک کابل به دیوار متصل شده اند و گاهی شاید مجبور باشید برای خاموش کردن آبگرمکن ایران رادیاتور در مشهد کابل را شل کنید و یا دستگیره نزدیک به آن را بپیچانید.

آبگرمکن بوتان در مشهد

صفحات پلاستیکی را بردارید.در نزدیکی پایین آبگرمکن باید یک صفحه فلزی پیدا کنید که درِ پیچ با آن نگه داشته شده است.با یک پیچ گوشتی پیچ ها را باز کنید و سپس صفحه را از آبگرمکن جدا کنید.بسیاری از آبگرمکن ها دارای صفحه پوشش دوم در بالای صفحه هستند، در زیر این صفحه معمولا جایی است که دکمه ریست را پیدا خواهید کرد.

آموزش تصویری روشن کردن آبگرمکن بوتان مشهد

پد عایق را بردارید پد نصب فوم فقط داخل آبگرمکن وجود دارد.اگر پد مرطوب بود ممکن است به دلیل نشت از یک جای آبگرمکن باشد پس قبل از ریست کردن آن را شناسایی کنید.

آموزش تصویری بوتان در مشهد

قدم دوم : دکمه رستارت را فشار دهید

دکمه رستارت را که قرمز رنگ است معمولا پیدا کنید. باید یک دکمه قرمز رنگ در مرکز پنل تنظیمات وجود داشته باشد در بسیاری مواقع این دکمه جهت ریست دستگاه جاگذاری شده است.

آموزش تصویری بوتان در مشهد

دکمه را محکم فشار دهید. گاهی این دکمه ها چون خیلی وقت است که آن را لمس نکرده اید. با آن کاری نداشته اید، چسبنده و سفت است به همین دلیل باید بسیار محکم این کار را انجام دهید.

آموزش تصویری روشن کردن آبگرمکن بوتان مشهد

منتظر شنیدن دکمه کلیک کنید. معمولا یک کلیک نشان می دهد که آبگرمکن بوتان در مشهد با موفقیت تنظیم مجدد شده است. انگشت خود را در برابر  دکمه فشار دهید تا یک صدای کلیک کنید.

اگر صدای کلیک را نمی شنوید و یا اگر دکمه ریست به داخل نمیرود و دوباره بیرون میزند ، سیم کشی های آبگرمکن و شکستگی های احتمالی آن را چک کنید.

اگر تمامی اینها درست بود حتما برای ریست آن به نماینگدی محصول بوتان در مشهد تماس بگیرید.

آبگرمکن ها انواع مختلفی دارند و ممکن است هنگام فشار دادن دکمه صدای کلیک را نشنوید .

جمع و جور کردن آبگرمکن:

پد را در محل اولیه خود قرار دهید  منظور همان پدی است که اول کار برداشتید .

آموزش تصویری روشن کردن آبگرمکن بوتان مشهد

درب را عقب بکشید درب را روی پانل کنترل قرار دهید. آن را در جای خود قرار دهید.

آموزش تصویری روشن کردن آبگرمکن بوتان مشهد

دوباره آبگرمکن را با وصل کردن کابل آن روشن کنید بعد از چند ساعت گرمای آب به خالت اول خود بر میگردد.

آبگرمکن بوتان در مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *