چرا باید یک رخت آویز حوله گرم شونده انتخاب کنید؟

اگرچه اصطلاح رخت آویز حوله باعث می شود به حمام فکر کنید، اما این وسیله در آشپزخانه، اتاق رختکن یا هر جایی که حوله، دم دستی یا حتی حوله حیوان خانگی داشته باشید به همان اندازه کاربردی است.

رخت آویزهای حوله به طور خاص برای گرم کردن حوله با طراحی باز و فضای کافی ساخته شده اند و به طور طبیعی گرمای کمتری نسبت به رادیاتور تولید می کنند. با این حال، آنها می توانند منبع حرارتی ثانویه خوبی در حمام، آشپزخانه یا اتاق رختکن باشند.

فضای موجود اغلب هنگام انتخاب رخت آویز حوله اهمیت دارد، اما همچنین باید مطمئن شوید که فضای آویز کردن کافی روی آن برای جای دادن حوله همه افراد وجود دارد. یکی از اولین سوالاتی که باید از خود بپرسید این است که به احتمال زیاد چند حوله نیاز دارید که آویزان کنید؟

اگرچه رخت آویزهای حوله با روکش کروم محبوب هستند، اما گرمای کمتری نسبت به مدل های فولادی ضد زنگ/فولادی یا آلومینیومی دارند. این به این دلیل است که روکش کروم یک لایه فیزیکی به رخت آویز حوله اضافه می کند که باعث عایق شدن رخت آویز و محدود شدن مقدار گرمایی که خارج می شود، می گردد.

فولاد ضد زنگ به دلیل مقاومت در برابر خوردگی، گزینه عالی برای رخت آویز حوله در آشپزخانه و حمام است.

رخت آویز حوله در مقابل رادیاتور؟ نکته مثبت رخت آویزهای حوله این است که کاربردی هستند و حوله بیشتری نسبت به رادیاتور نگه می دارند، اما ممکن است گرمای کمتری نسبت به رادیاتور منتشر کنند.