نکات ایمنی پکیج بوتان در مشهد

بوتان مشهد

نکات ایمنی پکیج در مشهد

چگونه از پکیج استفاده کنیم

“15فرمان زمستان در یک دقیقه”

در این مقاله در رابطه با نکات ایمنی پکیج با شما صحبت خواهیم کرد پس با ما همراه باشید و درباره نکات ایمنی پکیج در مشهد اطلاعات بیشتری را به دست آورید.

با فرا رسیدن فصل سرما، به طبع استفاده از وسایل گرمازا افزایش پیدا میکند. در این حال رعایت چند نکته ایمنی قبل از در سرویس قرار دادن وسایل گاز سوز میتواند در حفظ جان شما و خانوادهایتان بسیار کارامد باشد.نکات ایمنی پکیج در مشهد و اینکه چگونه از پکیج بوتان مشهد استفاده کنیم؟

قبل از نصب بخاری از سالم بودن ان اطمینان حاصل شود استفاده از بخاریهایی که مجهز به سیستم تشخیص کمبود اکسیژن (ODS) هستند بسیار با اهمیت می باشد.

نکات ایمنی پکیج بوتان در مشهد
نکات ایمنی پکیج بوتان در مشهد

بررسی نشتی گاز از اتصالات مهم است این کار را میتوانید با استفاده از کف اب و صابون انجام دهید
تست مکش از دودکش ها قبل از نصب لوله دودکش بخاری ضروری میباشد. این کار ساده را میتوانید با روشن کردن یک تکه روزنامه و قرار دادن ان روبروی لوله دودکش انجام دهید. در صورتیکه دودکش بخاری درست کار کند باید شعله اتش را به سمت خود بکشاند. لازم به یاد اوری است شاید دودکش شما سال پیش درست سرویس داده باشد ولی این ملاک نیست زیرا امکان دارد در طی این یک سال که از بخاری استفاده نکرده اید جسم خارجی درون دودکش قرارگرفته باشد.
تمام شلنگ ها باید بایک بست استاندارد به شیر ها و لوله های گاز نصب شده باشند.
تمام شیرهای مرتبط به وسایل گاز سوز باید مجهز به سر شیر باشند تا در صورت حادثه به سرعت بسته شوند.
بدون هماهنگی و اطلاع همسایه ها اقدام به قطع شیر اصلی گاز واحدهای دیگر ننمایید زیرا بعضی از خانواده ها از وسایل گاز سوزی استفاده میکنند که مجهز به ترموکوپل نیست مانند سماور گاز و با یک بار بازو بسته کردن شیر شعله خاموش شده و گازدر واحد منتشر می شود.
درصورتیکه وسایل گرمایشی را روشن کردید و احساس سنگینی و سر درد نمودید ان را جدی بگیرید و به بررسی و چک وسایل گاز سوز و سیستم گاز منزل اقدام کنید.
درفصل سرما از پوشاندن تمام درز درب و پنجره ها به بهانه گرمترشدن خانه خوداری نمایید.
قبل از روشن نمودن وسایل گاز سوز به بالای پشت بام رفته و از وجود کلاهک Hمطمئن شوید .
در صورت نیاز به مشورت میتوانید با اتش نشانی به شماره تلفن 125 و همچنین شماره تلفن194 امداد حوادث شرکت گاز ویا دفاتر نظام مهندسی مناطق تماس بگیرید.
از سالم بودن شلنگ وسایل گرمایشی اطمینان حاصل شود؛ شاید در طول یک سال گذشته پوسیده شده باشند و دوام خود را از دست داده باشند.
استفاده از وسایل گاز سوزی که دودکش ان از شیشه و دیوار بیرون داده شده مجاز نیست زیرا وزش یک باد شدید میتواند مانع از مکش دودکش شود.
ما خانواده هایی ایرانی عادت داریم که شب کله پاچه را برای صبحانه بار بگذاریم و تاصبح اجاق گاز روشن بماند. این کار باتوجه به تغییر ساختار خانه ها از جمله بکار بردن درب وپنجرهای دو جداره و بدون درز و درنتیجه کمبود اکسیژن و نشر گاز COخطرناک است .
دریچه های کوچکی که 30سانتیمتر زیر سقف اپارتمانهای شما تعبیه شده اند دریچه های تامین هوای وسایل گاز سوز میباشد و هرگز نباید مسدود شوند.
استفاده از لوله بخاری های غیر استاندارد مجاز نیست.

نمایندگی بوتان در مشهد

بهترین سایت بوتان در سجاد

نمایندگی ایران رادیاتور در مشهد

لیست قیمت پکیج بوتان مشهد

نمایندگی بوتان مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *