نمایندگی مشهد بوتان

نمایندگی رسمی بوتان مشهد

نمایندگی مشهد بوتان

پکیج شوفاژ دیواری بوتان مشهد، متداول ترین نوع سیستم گرمایشی است. به دلیل ابعاد کوچک، می‌توان آن را درون واحد مسکونی نصب کرد و به طور مستقل از سایر واحدها گرمایش و آب گرم مصرفی داشت.

پکیج شوفاژ دیواری نسبت به سیستم های سنتی، دارای راندمان بالاتر، نصب و راه اندازی و سرویس آسان، نصب و تنظیم مستقل از سایر واحدهای ساختمان و ایمنی بالا است و با توجه به نیاز مشتریان، تنوع اقلیمی کشور و شرایط محل نصب، در ظرفیت‌ها و فن‌آوری‌های مختلف تولید می شود.

پکیج‌های شوفاژ دیواری بوتان در مشهد مجهز به سیستم ضد یخ‌زدگی. این سیستم در صورت کاهش درجه حرارت مدار گرمایش به کمتر از ۵ درجه سانتیگراد با فعال کردن پمپ آب و روشن کردن مشعل با حداقل شعله، مانع از یخ‌زدگی مدار پکیج شوفاژ دیواری می‌شود.نمایندگی رسمی بوتان مشهد

  •  قابلیت تامین آب گرم پایدار و بدون نوسان با فشار اندک آب، از مزایای مهم پکیج‌های شوفاژ دیواری بوتان مشهد در مقایسه با سایر پکیج‌های شوفاژ دیواری تولید داخل است. این قابلیت با آزمون “دبی راه‌انداز واقعی” سنجیده می‌شود.
  •  بر اساس آزمون “چالاکی دستگاه در تامین آب گرم در دبی‌های متغیر”، پکیج‌های شوفاژ دیواریبوتان مشهد کوتاه‌ترین زمان انتظار و کمترین میزان هدر رفت آب را در بین پکیج‌های شوفاژ دیواری تولید داخل به خود اختصاص داده‌اند.
  •  بر اساس آزمون “دقت سامانه تنظیم دما” در بین پکیج‌های شوفاژ دیواری تولید داخل، پکیج‌های شوفاژ دیواری بوتان و نمایندگی رسمی بوتان مشهد بالاترین دقت را در تطبیق دمای آب گرم خروجی با دمای تنظیم شده دارند
  • بر اساس آزمون “زمان انتظار برای آب گرم” پکیج ‌‌‌های شوفاژ دیواری بوتان کمترین میزان هدر رفت آب را در بین پکیج های شوفاژ دیواری  مشهد تولید داخل به خود اختصاص داده‌اند.
  • هیدرولیک ست پلیمری به کار رفته در پکیج‌های شوفاژ دیواری بوتان، ضد رسوب بوده و موجب افزایش دوام و طول عمر دستگاه می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *