نمایندگی ایران رادیاتور در مشهد

نمایندگی رسمی ایران رادیاتور در مشهد

نمایندگی ایران رادیاتور در مشهد

در این مقاله نمایندگی ایران رادیاتور مشهد درباره انواع دستگاه تصفیه خانگی و نحوه عملکرد آنها را مطالبی را برای شما مشتری و خواننده گرامی ارائه می دهد. پس با نمایندگی ایران رادیاتور مشهد همراه باشید و از مقالات به روز ما نهایت استفاده را ببرید.

عملکرد فرانید اسمز معکوس:

اسمز معکوس فرایندی است که در آن فشار برای معکوس نمودن جریان اسمزی آب از درون یک غشای نیمه تراوا بین دو محلول آّب خالص و ناخالص قرار گیرد آب به طور طبیعی و تحت خاصیت اسمزی از غلظت پایین تر به غلظت بالاتر جریان می یابد. این پدیده تا زمانی که پتانسیل های شیمیایی دو طرف برابر گردند. ادامه خواهند یافت. در حالت تعادل  اختلاف فشار بین دو طرف غشاء بربر اختلاف فشار اسمزی است. اگر فشاری برابر با اختلاف فشار اسمزی به محلول غلیظ تر اعمال گردد جریان آب قطع خواهد شد. 

در صورتیکه فشار اعمال شده بیشتر از فشار اسمزی باشد جهت جریان طبیعی آب معکوس خواهد گردید. به این عمل اسمز  معکوس گفته می شود.

دستگاه تصفیه آب خانگی در مشهد

در این روش آب با فشار از میان غشایی گذرانده می شود که نیترات و سایر مواد معدنی را فیلتر می کند. نیم تا دو سوم آب پشت این غشاء باقی می ماند که به عنوان آب پسمانده دور یخته می شود.

دستگاه تصفیه آب خانگی در مشهد

قیمت پکیج بوتان
قیمت ابگرمکن بوتان
قیمت رادیاتور
قیمت پکیج ایران رادیاتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *