نصب پایه های مورد نیاز و آویزان کردن رادیاتور 2

نصب براکت های دیواری

۱. سوراخ های راهنما را با استفاده از دریل در هر شیار پیچ ایجاد کنید. پیچ هایی را که همراه با براکت شما آمده است بردارید و آنها را مقابل مته های دریل نگه دارید تا زمانی که مته ای کمی کوچکتر از پیچ خود پیدا کنید. از مته کوچکتر برای سوراخ کردن ۱ تا ۱.۵ اینچ (۲.۵ تا ۳.۸ سانتی متر) به دیوار خود در هر شیار پیچ برای ایجاد سوراخ های راهنما استفاده کنید. به آرامی سوراخ کنید و مته خود را عمود بر دیوار نگه دارید تا مطمئن شوید که دهانه های هر پیچ یکنواخت و ثابت هستند.

  • سوراخ راهنما: سوراخ کوچکی است که برای ایجاد رزوه برای پیچ یا رولپلاک دیوار طراحی شده است.
  • اگر براکت شما همراه با پیچ نبود، پیچ هایی تهیه کنید که متناسب با سوراخ های براکت شما باشد و حداقل ۲ اینچ (۵.۱ سانتی متر) طول داشته باشد.

۲. رولپلاک های دیواری را در هر دهانه برای پیچ های خود نصب کنید. رولپلاک هایی تهیه کنید که با رزوه و طول پیچ های شما مطابقت داشته باشد. رولپلاک ها را در هر دهانه برای هر سوراخ راهنما که حفر کرده اید پیچ کنید تا مطمئن شوید که براکت ها هنگام آویزان کردن رادیاتور دیوار شما را پاره نمی کنند. از یک پیچ گوشتی استفاده کنید یا دریل خود را روی پایین ترین حالت تنظیم کنید تا رولپلاک ها را به دقت وارد کنید. پیچیدن یا سوراخ کردن رولپلاک ها را ادامه دهید تا دهانه های پیچ های شما با دیوار هم سطح شوند.

  • برخی از رولپلاک ها به جای اینکه پیچ شوند، برای فشار دادن به دیوار طراحی شده اند.
  • نکته: در اکثر مواقع، رولپلاک ها همراه با رادیاتور شما ارائه می شوند. اگر اینطور نیست، یکی از پیچ های خود را به فروشگاه مصالح ساختمانی یا ابزار فروشی ببرید و رولپلاک ها را امتحان کنید تا زمانی که یکی از آنها را پیدا کنید.

۳. براکت های دیواری خود را روی رولپلاک ها نگه دارید و آنها را در جای خود پیچ کنید. اولین براکت خود را برداشته و آن را روی رولپلاک های پیچ های خود قرار دهید. از دریل یا پیچ گوشتی برای وارد کردن پیچ ها و نصب براکت استفاده کنید. خطوط راهنما را روی پایه و کناره براکت بررسی کنید تا مطمئن شوید که براکت با علامت هایی که روی دیوار زده اید مطابقت دارد. این فرآیند را با براکت های طرف دیگر تکرار کنید تا مطمئن شوید که آنها هم سطح هستند.

  • از یک تراز و متر برای بررسی هر براکت استفاده کنید و مطمئن شوید که با طرح های اولیه شما برای دیوار مطابقت دارد.