نحوه ی عملکرد پکیج ها

نمایندگی بوتان مشهد

نحوه ی عملکرد پکیج ها:

اینکه عملکرد پکیج تک مبدل چگونه است و چگونه کار می کند ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که نحوه ی عملکرد پکیج ها، چگونه است و چگونه می توان با پیکج ها کار کرد. با ما همراه باشید و مقالات ما را در سایت سناگاز سرمد دنبال کنید.

نحوه ی عملکرد دستگاه تک مبدل در حالت مصرفی:

با باز کردن شیر آب گرم مصرفی، آب سر وارد پکیج شده و با عبور از فلوسوییچ این قطعه تحریک شده و به برد گزارش می دهد و سبب روشن شدن دستگاه می شود. سپس فن روشن شده و قطعه ونتوری فشار منفی ومثبت ایجاد شده از طریق دو شیلنگ سیلیکونی به پرشر سوئیچ دود منتقل می شود. با ایجاد اختلاف فشار در دوطرف دیافراگم پرشر سوئیچ این دیافراگم حرکت کرده، میکروسوئیچ آن وصل می شود و به برد اجازه روشن شدن مشعل می دهد. در صورت مسدود بودن مسیر دودکش و یا عدم تامین هوا اجازه روشن شدن به مشعل نمی دهد . برای روشن شدن مشعل شیر برقی گاز را به مشعل منتقل کرده و حال با زدن جرقه توسط الکترود جرقه زن شعله روشن می شود و و الکترود حسگر حضور شعله را با فرستادن جریانی به برد گزارش میدهد تا شعله پایدار بماند.

ابران رادیاتور مشهد

نمایندگی ایران رادیاتور در مشهد

نمایندگی رسمی ایران رادیاتور

قیمت پکیج

رادیاتور پنلی
رادیاتور
رادیاتور پانلی
رادیاتور فولادی
حوله خشک کن
رادیاتور پره ای
شیر رادیاتور
دودکش دوجداره
پکیج ایساتیس
پکیج ایران رادیاتور
ایران رادیاتور
کولر گازی
اینورتر
کولرگازی اینورتر

با روشن شدن مشعل، مبدل گرم شده و چون پمپ در حال مصرفی خاموش است. آب مدار گرمایشی به صورت مصرفی گرم شده و به سمت شیرهای مصرفی حرکت می کندو سنسور دمایی که بر روی این خزوجی آب گرم مصرفی قرار دارد دمای آب را اندازه گیری کرده و به برد گزارش میدهد تا مقدار شعله متناسب با دمای آب تغییر کند.

نحوه ی عملکرد دستگاه تک مبدل در حالت گرمایشی:

زمانیکه پکیج در حالت زمستانه قرار می گیرد.سنسور دمای آب گرمایشی دمای آب را اندازه گیری کرده و به برد گزارش می دهد و برد دمای آب اندازه گیری شده را با دمای آب تنظیم شده توسط مصرف کننده را با یکدیگر مقایسه کرده و در صورت پایین بودن دمای آب، فرمان روشن شدن را صادر می کند. به این صورت که ابتدا پمپ روشن شده و سپس فن روشن شود و قطعه ونتوری فشار مثبت و منفی ایجاد شده را از طریق دو شیلنگ سیلیکونی به پرشر سوئیچ دود منتقل می کند. با ایجاد اختلاف در دو طرف دیافراگم پرشر سوئیچ این دیافراگم حرکت کرده و و میکروسوئیچ آنوصل می شود و به برد اجازه روشن شدن مشعل می دهد. برای روشن شدن مشعل شیر برقی، گاز را به مشعل منتقل کرده و حال با زدن جرقه توسط الکترود جرقه زن شعله روشن می شود و الکترود حسگر حضرو شعله را با فرستادن جریانی به برد گزارش می دهدتا شعله پایدار بماند.

مبدل توسط شعله مشعل گرم شده و آب مدار بسته گرمایشی را گرم می کند. این آب گرم توسط نیروی پمپ به رادیاتورها منتقل شده و توسط رادیاتورها به محیط انتقال داده می شود. سپس آب مدار گرمایش که گرمای خود را از دست داده توسط پمپ مکش شده  و به مبدل منتقل می شود تا دوباره گرم شود. سنسور دمای آب گرمایشی که بر روی خروجی مدار گرمایشی قرار دارد دمای آب را اندازه گیری می کند و به برد گزارش می دهد و برد با مقایسه دمای آب مدار گرمایشی و دمای تنظیم شده توسط مصرف کننده مقدار شعله را تنظیم می نماید. و زمانیکه دمای آب رادیاتورها به حد نصاب رسید، پکیج خاموش شده اما پمپ به کار خود ادامه داده تا گرمای آب توسط رادیاتورها به محیط منتقل شده و با کاهش دمای آب، پکیج دوباره روشن می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *