لوله کشی با لوله پلیمر

نمایندگی ایران رادیاتور در مشهد

لوله کشی روکار پرمایش با لوله پلیمر

روش لوله کشی گرمایش یا شوفاژ با لوله های پلیمر، همانگونه که توضیح داده شد با روی کار آمدن لوله های 5 لایه و به دلیل تغییر حالتی که لوله های پلیمر در مواجهه با آب گرم تر از 60 درجه دارند توصیه اول این است که حتی المقدور از برای لوله کشی گرمایش لوله های پلیمری استفاده نشود.

اما معمولا برای لوله کشی گرمایش با لوله های پلیمری به دو صورت عمل می شود.

روش اول، روش ترکیبی با لوله های 5 لایه است که معمولا در زمانی انتخاب می شود که قصد داشته باشید از کلکتور برای لوله کشی گرمایش خود استفاده کنید.

روش دوم روش سنتی لوله کشی گرمایش است که عمومیت بیشتری دارد.

نمایندگی ایران رادیاتور در مشهد

نمایندگی مشهد بوتان

حوله خشک کن در مشهد

لوله های دوجداره بوتان مشهد

نمایندگی رسمی بوتان در مشهد

نمایندگی مجاز مشهد بوتان

با گذشت زمان و پیشرفت و تنوع مصالح کاربردی تغییر و تحولی در تاسیسات ساختمانها در زمینه ی اجرای لوله کشی شوفاژ بوجود آمد. لوله کشی های شوفاژ را در گذشته از جنس لوله های جوشی آهنی استفاده می کردند.

استفاده کردن از این لوله ها معایبی را پیش رو داشت از قبیل: سختی اجرای کار، سنگینی لوله ها، زنگ زدگی لوله ها و رسوب پذیری بالا.

به دلایلی که ذکر شد استفاده کردن از مصالح جدید بیشتر مورد توجه قرار گرفت مخصوصا با روی کار آمدن لوله های پلیمری (معروف به لوله های سبز) که بسیار مورد توجه افراد قرار گرفت.

لوله های پلیمری به دلیل سهولت اجرا و عدم زنگ زدگی و رسوب پذیری با استقبال بیشتری مواجه شد. این نوع لوله ها به صورت جوشی و با دستگاه اتو استفاده می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *