طریقه نصب پکیج

چگونه پکیج را نصب کنیم؟

طریقه نصب پکیج و راه های تعمیر و خدمات نصب آن را از ما یعنی شرکت سناگاز سرمد و نمایندگی مجاز بوتان و ایران رادیاتور در مشهد بخواهید و با ما و مقالات به روز ما همراه باشید.

برای داشتن یک نصب صحیح، باید با توجه به مقررات ملی ساختمان، اقدام نمایید:

ساپورت نگهدارنده پکیج را در ارتفاع مناسب از کف زمین در محل مورد نظر قرار داده و آنرا تراز نموده و نسبت به استحکام دیوارچند نقطه را علامت گذاری و سپس سوراخ می کنیم و رول پلاک ها را در در سوراخ های ایجاد شده محکم می کنیم و سپس توسط پیچ های نگهدارنده ساپورت را بر روی دیوار نصب کنیم، حالا دستگاه پکیج را بر روی ساپورت قرار داده، سپس اتصالات دودکش را وصل نموده و محل اتصالات را توسط فویل چسب دار درزبنذی میکنیم. حال برای نصب شیلنگ ها و شیرها لازم است ابتدا مسیرهای رفت و برگشت رادیاتورها را با آب شستشو داد تا ذرات خارجی مثل شن و ماسه و غیره لوله ها خارج گردند و همچنین لوله های رفت و برگشت، رادیاتورها و آب سرد و گرم را تشخیص دهیم سپس شیرهای ربع گرد را نصب نموده و سپس بر روی مسیر آب سرد ورودی به پکیج ، فیلتر سختی گیر نصب می کنیم. همچینی نصب صافی برگشت در مسیر برگشت آب گرمایشی به پکیج تاثیر به سزاییدر حفاظت از پمپ سیر کولاتور در برابر ورود ذرات خارجی دارد، حال شیلنگ های رابط 1/2 مصرفی و 3/4 گرمایشی را متصل می نماییم.

در اغلب برندها لوله برگشت گرمایشی به سایز 3/4 و لوله آب سرد ورودی به سایز 1/2 و لوله آب گرم خروجی مصرفی به سایز 1/2 و لوله رفت گرمایشی به سایز 3/4 می باشد.

برای تشخیص دقیق اتصالات در مدل های متفاوت می بایست به سایز لوله ها و محل قرارگیری پمپ که نشان دهنده برگشت گرمایشی ومحل قرارگیری سنسورهای دما که خروجی های پکیج هستند توجه نمود.

سپس فیلتر گاز را بر روی شیر گاز نصب نموده و سر شیلنگی را بر روی آن می بندیم. همچنین مهره و الیو را بر روی ورودی گاز پکیج نصب کرده و شلنگ گاز را به آنها متصل و توسط بست محکم می کنیم ( همچنین می توان به جای استفاده از شیلنگ و سرشیلنگی و مهره اولیو از شیلنگ فنری مخصوص گاز استفاده نمود.)

حال میتوانیم دو شاخه پکیج را به برق وصل کنیم و برای حفاظت از برد پکیج در برابر نوسانات برق باید از محافظ برق استفاده نمود.

راه اندازی پکیج:

قبل از روشن کردن پکیج ابتدا شیرهای ورودی و خروجی آب را باز می کنیم سپس فلکه گاز را باز مینماییم آنگاه شیر پر کن را باز کرده و تا آب وارد مدار بسته گرمایشی و رادیاتورها شود. عقربه گیج فشار را کنترل نمایید تا به مقدار 1/5 بار برسد سپس شیر پر کن را میندیم و رادیاتور ها را هواگیری می کنیم. در صورت کاهش فشار مدار گرمایش دوباره شیر پر کن را باز نماییم تا فشار بین 1 تا 1/5 بار قرار گیرد. حال سلکتور انتخاب فصل را بر روی حالت زمستانه قرار داده و ولوم دمای آب مصرفی و گرمایشی را در محدوده مناسب قرار میدهیم. حال پکیج را روشن نموده و عملکرد آن را در وضعیت رادیاتور و آب گرم مصرفی کنترل می نماییم.

در مواقعی که از پکیج به مدت طولانی استفاده نشده است در هنگام راه اندازی باید پیچ سرویس روی پمپ را باز کرد و وضعیت پمپ را بررسی نمود تا در صورت گیرپاژ بودن توسط یگ پیچ گوشتی دو سو شفت پمپ را به حرکت درآورده تا رفع گیرپاژ شود.

ایران رادیاتور مشهد

نمایندگی ایران رادیاتور در مشهد

نمایندگی سمی ایران رادیاتور مشهد

نمایندگی مجاز ایران رادیاتور

قیمت پکیج ایران رادیاتور

خدمات ایران رادیاتور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *