ضرورت استفاده از صافی در پکیج دیواری

ضرورت استفاده از صافی در پکیج دیواری

آیا میدانید نبود صافی در پکیج دیواری چه خساراتی زیادی به پکیج های دیواری وارد می کند؟ و آیا از وجود و ضرورت صافی در پکیج دیواریاطلاع دارید؟بوتان مشهد قصد دارد تا شما را با این نکته آشنا کند که صافی ها جزو تجهیزاتی هستند که با وجود هزینه ای پایین، می توانند از به وجود آمدن صدمات و خسارت به دستگاه ها و تاسیسات جلوگیری می کند. 

نبود صافی در پکیج دیواری باعث می شود سنگریزه ها و رسوبات سیستم وارد دستگاه شده که علاوه بر ایجاد خلل در کارکرد آن باعث ایجاد خرابی در دستگاه می شود. 

سرویسکار، با بازدید دوره ای صافی ها متوجه می شود آیا در آن مسیر مشخص، سیستم لوله کشی دارای رسوبات و و یا لجن…می باشد و یا نه، که تا قبل ایجاد خسارت کارهای مربوطه را انجام بدهد. 

صافی ها قبل از دستگاه ها نصب می شوند. به طوری که انشعابی که به طور 45 درجه می باشد باید رو به پایین باشد و در جهت حرکت آب نصب می شود. 

در داخل صافی ها، توری هایی وجود دارد که با حرکت آب، خاک و سایر مواد داخل لوله کشی به توری برخورد کرده و در سبد 45 درجه ای جمع می شود که می توان در فواصل زمانی معین، در سرویس های دوره ای میتواند کارایی دستگاه را بالا ببرد. 

نکته: در پکیج هایی که برای اولین بار است که نصب می شوند معمولا هر ماه به علت وجود خاک و سنگ و … در د اخل لوله کشی و در مراحل بعدی هر 6 ماه یکبار صافی ها چک می شوند. 

نصب صافی در ورود آب سرد به پکیج دیواری و برگشت رادیاتورها قبل از پمپ ضروری است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *