روش تست شیر گاز

کولر گازی بوتان مشهد

روش تست شیر گاز

نحوه ی تست شیر گاز را با ما یاد بگیری. سنا گاز سرمد نحوه تست شیر گاز پکیج بوتان و ایران رادیاتور در مشهد را برای شما بیان کرده پس با بهترین مقالات ما با ما همراه باشید.

تست مدار الکترونیکی:

بتدا اوومتر را در حالت بیز قرار داده سپس سوزن های اتصال به سوکت را با بدنه تست کنید. این عمل برای اطمینان از عدم وجود اتصال بین سیم پیچ ها با بدنه است. توجه داشته باشید یکی از سوزن ها می بایست با بدنه اتصال داشته باشد که به آن ارت می گویند. سه عدد سوزن مانده مربوط به مدارهای برق تغذیه 220 ولت می باشد. پس از اتصال بدنه می بایست سوزن ها را با یکدیگر تست کنید. این عمل برای اطمینان از عدم وجود اتصال کوتاه بین سیم پیچ هاست. حال که مطمئن هستیم از لحاظ ایمنی برای اتصال برق مستقیم به شیر گاز مشکلی وجود ندارد، می توانید برق مستقیم را متصل کنید.

تست مدار مکانیکی:

ابتدا سیم فاز را به پایین ترین سوزن و بالاترین سوزن به صورت موازی متصل کنید. سپس سیم نول را به سیم دوم از پایین متصل کنید و برق را وصل کنید. در این هنگام اگر با فشاری حداقل 5 میلی بار و حداکثر 30 میلی بار به قسمت وروی بدمید، می بایست از قسمت خروجی گاز خارج شود، توجه داشته باشید خروج گاز در این حالت به تنظیم پیچ شعله کم در قسمت مدولار بستگی دارد. در صورت خارج نشدن گاز می توانید با تنظیم مجدد تست کنید. در این حالت با چرخاندن پیچ وسط مدولار در مسیر عقربه های ساعت می بایست مقدار گاز خروجی افزایش یابد.

ایران رادیاتور مشهد

نمایندگی ایران رادیاتور در مشهد

دودکش دوجداره

نمایندگی مجاز ایران رادیاتور در مشهد

نمایندگی رسمی ایران رادیاتور مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *