راه های تعمیر آبگرمکن بوتان در مشهد

راه های تعمیر آبگرمکن بوتان در مشهد

آیا مالکان خانه می دانند که معایب لوله کش های آّ گرمکن های خانه را برطرف کنند؟ پاسخ بله است. اما این یک تعمیر ساده نیست. آبگرمکن ها ساده به نظر می رسند – بسیار ساده است، در واقع، ما فکر نمی کنیم که می توانند پیچیدگی هایی را هم داشته باشند. اما این وسایل در هنگام ترمیم و تعویض آنها نیاز به تخصص زیادی دارند. اگر آب گرمکن شما انتظارات شما را برآورده نکند، می تواند بر زندگی روزمره شما تأثیر بگذارد. آیا می توانید زندگی امروز خود را بدون ان ها تصور کنید؟ اما می توانید آن ها را به متخصصان و تعمیرکاران حرفه ای بدهید تا در یک چشم به هم زدن آن ها را تعمیر کنند. راه های تعمیر آبگرمکن بوتان در مشهد را در ادامه خواهیم داشت. 

پکیج دیواری بوتانیک آبگرمکن چگونه کار می کند؟

یک آبگرمکن سنتی از یک مخزن و تعدادی اجزای جانبی تشکیل شده است که باعث می شود کار برای گرم کردن آب شما انجام شود. این کار هنگامی شروع می شود که آب از طریق لوله ای به نام لوله شیب به بالای مخزن می رود. همچنین یک ترموستات وجود دارد که دمای آب را بررسی می کند و یک عنصر گرمایش را بررسی می کند؛  تا وقتی آب پایین تر از دمای تعیین شده قرار گرفت، روشن شود.

بیشتر آبگرمکن ها باید بین 120 تا 140 درجه باشند. هر گونه گرفتگی و باکتری می تواند در داخل مخزن رشد کند و شما خطر تاورل زدن را دارید؛ هنگامی که آب گرم خود را، چه در یک سینک ، دوش و یا حمام روشن می کنید، آب از طریق لوله گرمایشی از مخزن خارج می شود و از طریق لوله های خود به شیر آب می رسد.

ویژگی های ایمنی آبگرمکن:

از آنجا که آبگرمکن ها با برق یا گاز کار می کنند و حاوی بسیاری از گالن های آب هستند، در صورت خراب شدن آنها می توانند آسیب زیادی وارد کنند. از آسیب آب ناشی از نشت تا آسیب های فاجعه بار ناشی از انفجار، بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که آّگرمکن شما به درستی نصب شده است و کلیه اقدامات ایمنی مورد نیاز قانون برای محافظت از شما، خانه و خانواده شما را دارد. در هر سیستم برخی از ویژگی های ایمنی وجود دارد که به شما کمک می کند تا از هرگونه شرایط خطرناک یا خطرناک جلوگیری کنید. این ویژگی ها عبارتند از:

  • شیر خاموش که مانع از سرریز شدن مخزن می شود.
  • دریچه کاهش فشار، که آب را از مخزن آزاد می کند تا فشار بیشتری ایجاد کند.
  • دریچه تخلیه، که شما می توانید مخزن را برای تمیز کردن، نگهداری ، تعمیر یا تعویض تخلیه کنید.
  • میله آنود که به جلوگیری از ایجاد زنگ زدگی در داخل مخزن آب کمک می کند.

چیزهایی که می تواند آبگرمکن را خراب کنند:

هیچ چیز برای همیشه از جمله آبگرمکن شما دوام نمی آورد. از آنجا که به طور مرتب آب زیادی را اداره می کند، عمر مفید آن بین 8 تا 12 سال است. در این سال ها می تواند مسائلی از قبیل موارد زیر به وجود آید که در ادامه ذکر شده است:

کمبود آب گرم:
علت این امر می تواند یک ترموستات معیوب، یک عنصر گرمایش شکسته یا چراغ پیلوت باشد که از رده خارج شده است.

دمای آب نامناسب:
علت این امر می تواند معیوب بودن المنت گرمایشی باشد.

سریعتر از حد معمول از آن آب خارج می شود:

این می تواند از المنت گرمایشی معیوب باشد.

زنگ زدن آب:

زنگ زدگی درون مخزن می تواند منجر به زنگ زدگی آب شود.

آبي كه بوي بدي دارد:
اگر آب شما بوی بدی می دهد ، می تواند به معنای داشتن باکتری در مخزن شما باشد.

نشت آب از مخزن:
نشت می تواند از دریچه کاهش فشار شکسته یا ترک های داخل مخزن آب ناشی شود. حتی ترک های کوچک نیز می توانند منجر به نشتی شوند.

حل این مسائل می تواند به سادگی روشن کردن ترموستات یا به اندازه پیچیدگی جایگزینی کل مخزن و سیستم آبگرمکن باشد. فقط یک لوله کش حرفه ای باید برای تشخیص مشکل آبگرمکن شما را ارزیابی کند.

چرا از لوله کش برای تعمیر آبگرمکن استفاده می کنید؟

لوله کش ها در سطح متفاوتی از آموزش و تجربه قرار می گیرند. هنگامی که مشکل لوله کشی مانند شیر آب نشتی یا توالت در حال اجرا دارید، ممکن است بتوانید اصلاح را DIY کنید و به نتایج نسبتاً خوبی برسید. با این حال ، وقتی آگرمکن شما به میان می آید، ضروری است که شما یک لوله کش دارای مجوز زنگ بزنید.می پرسید چرا؟ زیرا انجام تعمیرات آب و برق یا گاز نیاز به تخصص دارد که فقط با مجوز لوله کشی و تجربه همراه باشد. انجام هرگونه تعمیرات به خودی خود می تواند منجر به نصب نادرست و پتانسیل ایجاد وضعیت خطرناک برای شما، خانه و خانواده شما شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *