بهترین پکیج دیواری بوتان در مشهد

بهترین پکیج دیواری بوتان در مشهد

در این جا ما درباره بهترین پکیج دیواری بوتان در مشهد و قطعات آن برای شما صحبت هایی را خواهیم داشت.

شیر برقی( شیر سه طرفه):

وظیفه در پکیج: انتقال آب مبدل اصلی به داخل مبدل ثانویه در زمان درخواست آب گرم مصرفی

عملکرد داخلی شیر برقی: در زمان درخواست برای آبگرم مصرفی با جا به جا شدن شافت موتور شیر برقی آب گرم شده مبدل اصلی را با چرخش پمپ به سمت مبدل ثانویه هدایت می کند تا با گردش آب شوفاژ بین مبدل و مبدل ثانویه آب گرم مصرفی به صورت القایی در مبدل ثانویه گرم شود . پس از اتمام درخواست آب گرم مصرفیبا تغییر شافت موتور شیر برقی مسیر گردش آب بین مبدل اصلی و مبدل ثانویه مسدود می گردد.پکیج بوتان در مشهد

 نحوه تست شیر برقی:

موتور شیر برقی را با کشیدن کلیپ نگه دارنده آن بیرون می کشیم سپس پکیج را بین دو مود شوفاژ و آبگرم مصرفی تغییر وضعیت داده اگر شافت موتور جا به جا گردد موتور شیر برقی سالم وگرنه معیو ب است. در صورت معیوب بودن شیر برقی پکیج در زمان درخواست آب گرم مصرفی روشن می شود ولی در زمان تشکیل شعلهآّ گرم مصرفی گرم نمی شود یا اینکه پکیج در مود شوفاژ با وجود تشکیل شعله رادیاتورها گرم نمی شود.

محل نصب شیر برقی:

در برخی از پکیج ها در کنار پمپ روی بلوک برگشت و در بعضی دیگر روی بلوک رفت قرار دارد.

نکته:

اگر شیر برقی در بلوک برگشت باشد در زمان درخواست آب گرم شافت موتور شیر برقی پایین می اید و در زمان درخواست شوفاژ شافتموتور شیر برقی بالا می رود و اگر شیر برقی در مسیر رفت شافت موتور شیر برقی برعکس می شود.

کیت شیر سه راهه (کیت شیر برقی):خدمات بوتان در مشهد

وظیفه در پکیج: با فشار شافت موتور شیر  برقی مسیر عبور آب شوفاژ را بین مبدل اصلی و مبدل ثانویه باز وبسته می کند .

عملکرد کیت شیر سه راهه: اگر کیت شیر سه  راهه در بلوک برگشت باشد در زمان درخواست آبگرم مصرفی شافت موتور شیر برقی به کیت شیر سه راهه فشار وارد کرده و آن را به پایین می راند و در زمان درخواست شوفاژ شافت موتور شیر برقی بالا رفته و فنر داخلی کیت شیر سه راهه به حالت اول برگشته و مسیر عبور آب شوفاژ از مبدل اصلی به مبدل ثانویه مسدود می گردد.

اگر کیت شیر سه راهه در بلوک رفت باشد در زمان درخواست شوفاژ شافت موتور شیر برقی به کیت شیر سه راهه فشار وارد کرده و آن را پایین می کشد و مسیر عبور آب شوفاژ در مبدل اصلی به مبدل ثانویه باز می گردد.

نحوه ی تست کیت شیر سه راهه:

با بیرون آرودن موتور شیر برقی از جام بودن کیت شیر سه راهه اطمینان حاصل کرده و از نشتی آب به بیرون مطمئن شویم.در صورت معیوب بودن کیت شیر سه راهه پکیج در مورد شوفاژ یا آبکرم به درستی کار نمی کند.

محل نصب کیت شیر سه راهه در زیر شیر برقی قرار دارد.

شیر پر کن: خدمات بوتان در مشهد

وظیفه در پکیج: برای تنظیم فشار آب مدار گرمایش و رادیاتورها از شیر پر کن استفاده می گردد

عملکرد داخلی شیر پر کن: تنها رابط بین آب مصرفی و شوفاژ شیر پر کن است که در زمان کمبود فشار آب شوفاژ شیر پر کن را با چرخش باز کرده و زمانی که فشار آب مدار گرمایش بین 1 تا 1/5 بار رسید آن را می بندیم.

نحوه ی تست کردن شیر پر کن:

با باز کردن خود شیر پر کن از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. در صورت معیوب بودن شیر پر کن فشار آب مدار گرمایش بدون باز کردن شیر پر کن کم کم بالا رفته و از شیر اطمینان سه بار آب خارج می گردد.

محل نصب شیر پر کن:

در بعضی از پکیج ها د بلوک برگشت بین محل اتصال شلنگ آب سرد و برگشت شوفاژ قرار دارد و در بعضی از پکیج ها در بلوک رفت زیر پکیج قرار دارد.

پکیج دیواری بوتان

لیست قیمت رادیاتور بوتان

نمایندگی رسمی بوتان در مشهد

نمایندگی مجاز ایران رادیاتور در مشهد

خدمات بوتان در مشهد

تعمیر محصولات بوتان

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *