بهبود عملکرد گرمایش رادیاتور

1.برای به ارتقای گرما در اتاق، یک تخته عایق فوم نصب کنید عایق ضعیف دیوار حتی زمانی که رادیاتور شما به درستی کار می کند، منجر به سرد شدن اتاق می شود. یک ورق عایق پوشیده شده با آلومینیوم را از یک طرف انتخاب کنید. ورق را با قسمت آلومینیومی به سمت رادیاتور روی دیوار قرار دهید. این یک راه حل زیبا نیست، اما بهتر از تلاش برای تعمیر کل دیوار در وسط زمستان است.

    به جای خرید عایق، خودتان آن را بسازید. از یک چاقوی همه کاره برای برش یک تکه عایق فوم حداقل به اندازه رادیاتور استفاده کنید. سپس، ورق آلومینیوم را به آن بچسبانید.

    این ترفند عایق برای درها و پنجره های اطراف که اجازه ورود جریان هوا را می دهند نیز کاربرد دارد. عایق گرما را جذب کرده و آن را به داخل اتاق شما هدایت می کند.

    1. اگر سیستم تک لوله دارید، روی دریچه هوا یک شیر ترموستاتیک نصب کنید اکثر رادیاتورها دارای یک لوله واحد هستند که آب سرد و گرم را همزمان حمل می کند. این سیستم ها اغلب دارای یک شیر هوا کوچک هستند که کنترل گرمای زیادی را ارائه نمی دهد. برای نصب شیر ​​جدید روی دریچه هوا با یک متخصص گرمایش یا لوله کش تماس بگیرید. این کار باعث کارآمدتر شدن رادیاتور شما می شود.

    این شیر باعث کاهش هزینه قبض گرمایش شما می شود، بنابراین ارزش هزینه کردن را دارد.

    1. اگر رادیاتور شما کارآمد نیست، اندازه رادیاتور دیگری را انتخاب کنید اندازه رادیاتوری که نیاز دارید به عوامل مختلفی بستگی دارد که منحصر به خانه شماست. ابتدا اتاقی را که می خواهید گرم کنید انتخاب کنید، سپس مساحت آن را محاسبه کنید. یک اتاق خواب ۱۵ در ۲۳ اینچ (۳۸ در ۵۸ سانتی متر) از کوچکترین رادیاتور ممکن بهره مند می شود، در حالی که مناطق بزرگتر مانند اتاق های نشیمن به چیزی بزرگتر و قوی تر نیاز دارند. [14]

    ویژگی های اتاق باعث ایجاد تفاوت می شود. رادیاتورها گرما را به دیوارهای بیرونی، عایق ضعیف یا در و پنجره ها از دست می دهند. فرش و مبلمان گرما را جذب کرده و آن را در اتاق نگه می دارند.

    1. برای گرم کردن اتاق های بزرگتر، یک رادیاتور اضافی نصب کنید هر اتاق برای گرم شدن به یک رادیاتور جداگانه نیاز دارد. برخی از اتاق ها برای گرم ماندن به کمک بیشتری نیاز دارند. رادیاتورها را روی دیوارهای مقابل قرار دهید، برای مثال، و با جریان گرما به سمت مرکز اتاق، نقاط سرد را احساس کنید.

    استفاده از رادیاتورهای متعدد نیاز به رادیاتورهای بزرگ و حجیم را برطرف می کند.

    1. برای قابلیت حمل، یک رادیاتور برقی وصل کنید اکثر رادیاتورهای مدرن برقی هستند. رادیاتورهای برقی از روغن به عنوان منبع گرما استفاده می کنند و تقریباً نیازی به نگهداری ندارند. آنها کارآمد هستند و به سرعت گرم می شوند. علاوه بر این، رادیاتورهای برقی مدرن اغلب قابل حمل هستند، بنابراین برای کار با آنها فقط به یک پریز برق نیاز دارید.

    اگر خانه شما رادیاتور بخار دارد، احتمالا مجبور هستید با آن سر و کار داشته باشید، مگر اینکه برای بازسازی خانه خود آماده باشید. رادیاتورهای بخار شبیه رادیاتورهای برقی هستند اما باید به خط آب خانه شما وصل شوند.