اشکالات احتمالی در دستگاه تصفیه خانگی

اشکالات احتمالی در دستگاه تصفیه خانگی:

اینکه چه اشکالاتی در دستگاه تصفیه آب خانگی ممکن است ایجاد شود، شاید سوال بسیاری از شما خوانندگان عزیز باشد پس با مقالات متنوع نمایندگی بوتان در مشهد، نمایندگی رسمی بوتان مشهد، نمایندگی مجاز ایران رادیاتور مشهد، بوتان وکیل آباد، ایران رادیاتور در قاسم آباد همراه باشید.

شیرهای برقی NC  ممکن است دچار دو اشکال عمده شوند. در هنگام برقراری جریان الکتریسیته و روشن بودن پمپ، اجازه عبور آب را نمی دهند و یا در هنگام قطع جریان الکتریسیته و خاموش بودن پمپ اجازه عبور آب را می دهند. 

روش تست شیر برقی:

دو شاخه ترانس دستگاه را از برق بکشید. شیلنگ خروجی شیر برقی را از ورودی پمپ خارج کنید. اگر جریان آب برقرار است، شیر برقی معیوب است و می بایست تعویض شود. اما اگر جریان آب قطع شد، دو شاخه را مجددا به برق متصل کنید در این حالت باید جریان آب برقرار شود، در غیر این صورت نیز شیر برقی معیوب است.

پمپ آب:

جهت افزایش دبی آب تصفیه شده و نیز افزایش راندمان سیستم اسمز معکوس، یک پمپ تامین فشار در دستگاه هایی که سیستم تصفیه آنها اسمز معکوس است تعبیه می شود. فشار پمچ بتعث می شود آب بیشتری از غشاء RO عبور کند. 

این پمپ از نوع پمپ های دیافراگمی بوده و در ورودی ها و خروجی های پمپ زانویی های یک سر دنده 3/8 یکسر QC یا مهره ای 1/4 قرار دارد.

دستگاه تصفیه آّب خانگی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *