آموزش تصویری روشن کردن آبگرمکن دیواری ایران رادیاتور

چگونه میتوانم آبگرمکن ایران رادیاتور خود را روشن کنم؟

فرقی نمی کند آبگرمکن ایران رادیاتور مشهد شما برقی باشد یا گازی با این روش که خدمات پکیج ایران رادیاتور به شما ارائه میدهد میتوانید بدون نیاز به نصاب حرفه ای آبگرمکن خود را روشن کنید. نمایندگی ایران رادباتور در مشهد نظر بر این دارد که اگر آبگرمکن ایران رادیاتور شما برقی است باید دکمه قطع کننده ی جریان را پیدا کرده  و آن را روشن کنید و اگر آبگرمکن گازی است نیاز به روشن کردن چراغ پیلوت دارد. مهم ترین قدم در این مورد این است که مطمئن شوید که آبگرمکن شما پر از آب است.

خدمات پکیج بوتان

مطمئن شوید که مخزن آب کاملا پر است.

دریچه تامین آب و گاز و یا قطع کننده مدار را خاموش کنید.دریچه گاز را خاموش کنید ما در این سایت به شما  پیشنهاد می دهیم که سوپاپ گاز را خاموش کنید  و یا اگر برقی است مطمئن شوید که قطع کننده مدار خاموش است برای قطع آب، میتونید شیر آب سرد را ببندید.

معمولا کلید برق باید یک برچسب داشته باشد اما اگر نداشت مشکلی نیست آن را از قسمت اصلی قطع کنید.

فروش پکیج بوتان

نحوه ی تمییز کردن آبگرمکن ایران رادیاتور 

برای تمییز کردن و تخلیه مخزن آبگرمکن خود بهتر است یک شلنگ به انتهای مخزن وصل کرده و آن را در داخل فاضلاب و خروج آب که در نزدیکی وجود دارد بریزید. سعی کنید از شلنگی استفاده کنید که به اندازه کافی برای رسیدن به داخل سینک ظرفشویی و یا داخل فاضلاب بلند باشد تا بتوانید به راحتی آب آن را تخلیه کنید سپس دریچه تخلیه را باز کنید تا آب کاملا تخلیه شود.

اجازه دهید تا آب سرد برای 5 تا 10 دقیقه با فشار از لوله تخلیه خارج شود البته اگر به تازگی آبگرمکن خود را نصب کرده اید می توانید از فشار زیاد آب صرف نظر کنید و تنها با باز نگهداشتن بخش تخلیه اجازه دهید تا مخزن تخلیه شود.

تعمیر پکیج مشهد

پس از تمییز شدن و تخلیه کامل مخزن، شلنگ را جدا کرده و آب را ببندید. حال باید مخزن برای پر کردن مجدد آماده شده باشد. نزدیک ترین شیر آب به آبگرمکن را باز کنید و مقدار داغی آب آن را چک کنید این کار نشان می دهد که آیا مخزن آبگرمکن پر است یا نه و اگر جریان آب یکنواخت و پیوسته ای را شنیدید و مقدای خروج آب را با هوا شنیدید این یعنی آب گرمکن شما پر است و هوای آن در حال خروج، و بعد از خروج کامل هوا می توانید شیر آب را ببندید.

نمایندگی بوتان در مشهد

حالا که آبگرمکن شما پر شده است، آماده است تا روشن شود، اگر آبگرمکن شما گازی است باید مطمئن شوید که چراغ پیلوت آن روشن است و جرقه را بزنید تا روشن شود و اگر آبگرمکن  است می توانید برق آن را روشن و وصل کنید.

نمایندگی بوتان در مشهد

4 thoughts on “آموزش تصویری روشن کردن آبگرمکن دیواری ایران رادیاتور

  1. مرتضی میگوید:

    آبگرمکن ما بوتان قدیمی هست از پارسال که این خونه رو گرفتیم ۵_۶ بار خاموش شده و نتونستیم روشنش کنیم راستش روی ولوم ها هیچ علامتی نداره یه دونه ولوم بالا و یه دونه پایین داره که نمیدونم کدومش گازه کدومش دمای آب
    هربار برای روشن کردن همین ابگرمکن مجبوریم زنگ بزنیم تعمیرکار!
    برای روشن کردنش چیکار باید بکنم

  2. فرهاد میگوید:

    سلام ابگرمکن قدیمی بوتان تا حال چتد بار خاموش شده و اومدن از سرویس بوتان روشن کردن چقدر باید الکی پول سرویس بدیم ؟اگ بشه راهنمای کنید روشن بشه

  3. فرهاد میگوید:

    هرگز من تا حال ب شما تماسی نداشتم بهر حال اک میتونی راهنمای کن اگ هم نمیخای راهنمای بشه خودت هستی و انچه با خودت میبری دیگه فکر بکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *