6 نوع کولر در بوتان مشهد

کولر گازی بوتان مشهد

6 نوع کولر در بوتان مشهد

در این مقاله نمایندگی بوتان مشهد 6 نوع کولر در بوتان مشهد را به شما معرفی می کند تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشیدو پس در ذیل به معرفی چند کولر می پردازیم.

تهویه مطبوع مرکزی:

از انواع مختلف تهویه مطبوع، این نوع رایج ترین نوع سیستم خنک کننده است، زیرا برای خانه های بزرگتر از نظر توانایی خنک کردن کارآیی، بیشترین اهمیت است.

سیستم های تهویه مطبوع مرکزی از طریق کانال های منبع تغذیه و جریان هوا سرد می شود. کانال ها و ثبت ها که در دیوار یا طبقه قرار می گیرند، هوای سرد را به داخل خانه منتقل می کنند.

سپس، هنگامی که هوا گرم می شود، آن را به کانال های عرضه می فرستد و ثبت می کند و پس از آن به سیستم تهویه مطبوع منتقل می شود.

نصب یک سیستم تهویه مطبوع مرکزی مستلزم برنامه ریزی و آماده سازی بسیار زیاد است زیرا اندازه آن برای عملکرد سیستم بسیار مهم است.

اگر سیستم شما را از اندازه اشتباه نصب می کنید، حتی اگر آن در مصرف آن صرفه جویی کنید، هزینه ی استفاده از این کولرها بیشتر از آن چیزی خواهد شد که باید باشد.

کولر مینی اسپلیت :

اینگونه کولرها برای خانه های کوچکتر و جمع و جور تر می تواند بسیار گزینه ی خوبی باشد و به خوبی خانه ی شما را خنک میکند.

هر قسمتی ترموستات مخصوص به خود را دارد، و به شما این امکان را می دهد که درجه خنکی را برای هر اتاق تنظیم کنید. این به خصوص اگر شما بخواهید فقط بخش خاصی از خانه را خنک کنید، مفید است.

کولر پنجره ای :

این نوع کولرها بر روی پنجره نصب شده و تنها بخشی از اتاق را خنک می کند، مزیت این کولر این است که کوچک و جمع و جور است.

این کولر، هوا گرم را به بیرون اتاق انتقال داده و هوای خنک را وارد اتاق می کند. این نوع کولرها برای فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند اما برای اتاق ها و خانه های بزرگ اصلا خوب و کارآمد نیستند.

کولر قابل حمل:

این نوع کولرها نسل جدیدی از کولرهای پنجره ای است این کولرها هوا را از اتاق گرفته و آن را خنک می سازند و سپس به داخل اتاق منتقل می کنند.

دقیقا همانند کولرهای پنجره ای، کولرهای قابل حمل، تنها برای خنک کردن یک اتاق به درد می خورد. این کولرها بسیار ساده نصب می شوند، مقرون به صرفه بوده و متحرک  است. این کولر خیلی راحت اتاق گرم شما را خنک میکند.

کولر هیبریدی:

این کولرها مانند خودروهای هیبری هستند یعنی هم از سوخت فسیلی استفاده می کنند و هم از برق. این سیستم هوشمندانه بین دو منبع انرژی را انتخاب می کند تا بتواند پول و انرژی را ذخیره کند.

در تابستان پمپ گرما به طور معمول کار می کند. یعنی گرما را به بیرون منتقل می کند و در قسمت بیرونی خانه پخش می کندو هوای خنک را به اتاق وارد می کند. در زمستان این سیستم به صورت معکوس کار می کند یعنی هوای سرد را خارج می کند و هوای گرم را به داخل منزل هدایت می کند.

اگر قانون دوم ترمودینامیک را از دبیرستان بخوانید، می دانید که گرما از یک جسم داغ به یک شی سرد منتقل می شود. هنگامی که مبرد در دمای پایین خارج می شود، گرما از خارج از محیط خارج می شود به کویل های پمپ گرما و به همین ترتیب به مبرد من انتقال می یابد. در حال حاضر، گرما استخراج شده می تواند به هوای گرما و تهویه مطبوع برای خانه شما تبدیل شود.

GEOTHERMAL

انرژی زمین گرمایی پایدار، انرژی کارآمد است و طول عمر طولانی دارد. از آنجا که درجه حرارت زمین زیر ما باقی می ماند به طور مداوم 55 درجه بدون توجه به چقدر گرم و یا سرد آن را در جو است، تکنولوژی زمین گرمایی قادر به استخراج گرما از پایین و انتقال آن به خانه شما است.

این نوع تهویه، در زمین نصب می شود و می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا خانه شما را گرم و سرد کند. در زمستان، گرما از زمین استخراج می شود؛ در تابستان، گرما از خانه شما استخراج می شود و به زمین پخش می شود.

لیست قیمت پکیج بوتان در مشهد

نمایندگی بوتان در میثاق مشهد

نمایندگی مجاز بوتان در قاسم آباد

نمایندگی بوتان در سجاد

نمایندگی مجاز بوتان مشهد

تعمیر و خدمات بوتان مشهد

سرویسکار بوتان در مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *