نحوه ی خاموش کردن شوفاژ

رادیاتور بوتان مشهد

نحوه ی خاموش کردن شوفاژ

رادیاتورها از آب داخ و بخار برای گرم کردن خانه شما استفاده می کنند، اما اگر می خواهید خنک و یا تعمیر و نگهداری شود، باید آن را خاموش کنید. رادیاتورها، صرف نظر از اینکه آنها لوله های 1 یا 2 لوله هستند، فقط با چند دریچه خاموش می شوند. بدون توجه به نوع رادیاتور شما، با چند ابزار ساده می توانید رادیاتور خود را از اجرا نگه دارید.نحوه ی خاموش کردن شوفاژ

شیرها را روی رادیاتور قرار دهید:

رادیاتور بوتان مشهد

اگر یک شیر دارید، شیر ترموستات را در سمت چپ رادیاتور قرار دهید. اغلب، شیر ترموستاتیک در پایین رادیاتور قرار دارد. اگر شیر در کف قرار داشته باشد، می توان آن را در بالای سمت چپ رادیاتور پیدا کرد. به دنبال یک شماره بر روی شیر بگردید تا متوجه شوید و بدانید آیا آن شیر ترمسوتاتیک است یا خیر.

نمایندگی ایران رادیاتور در سجاد

نمایندگی بوتان در مشهد

نمایندگی رسمی بوتان مشهد

پکیج بوتان در مشهد

لیست قیمت پکیج بوتان

سرویس کار بوتان در میثاق

خرید اینترنتی پکیج

 برخی از رادیاتورها فقط یک سوئیچ روشن و خاموش دارند، در حالی که برخی رادیاتور ترموستات دارند و می توان میزان گرما را کنترل کرد. اما اگر شیر ترموستات ندارید می توانید این مرحله را بی خیال شوید.

سوپاپ را تا جایی بچرخانید تا عدد آن روی صفر قرار گیرد.

رادیاتور بوتان مشهد

دریچه دوم را در سمت راست رادیاتور پیدا کنید. این شیر همچنین در نزدیکی کف قرار دارد اما در سمت راست قرار دارد. دریچه باید یک پوشش پلاستیکی پیچیده در بالای آن داشته باشد.

رادیاتور بوتان مشهد

اگر شما یک شیر ترموستاتیک ندارید، کل کاری که باید انجام دهید این است که این دریچه را روشن کنید.

سوپ سوپاپ را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا خاموش شود. هنگامی که هر دو سوپاپ بسته می شوند، رادیاتور به طور کامل خاموش می شود، بنابراین شما می توانید خنک شود.

رادیاتور بوتان مشهد

اگر یک دونه شیر دارید، سوپاپ روی شیر را بردارید. و برای پیدا کردن شیر به سمت راست و پایین رادیاتور نگاه کنید. از پیچ گوشتی استفاده کنید و پیچ را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا زمانی که شل شود و بتوانید آن را از شیر جدا کنید. پیچ را کنار بگذارید در یک مکان امن بگذارید تا گم نشود.

کلاهک را از روی دریچه بردارید. سوپاپ ها یک سری کلاهک هایی در زیر خود دارند که قابل کنترل نیستند مگر اینکه انها را برداربد. حالا کلاهک را بردارید تا به شیر واقعی دسترسی پیدا کنید. رادیاتور بوتان مشهد

با یک جفت انبردست، سوپاپ را به سمت عقب بچرخانید. درپوش سوپاپ فلزی را با یک جفت انحنا قوی نگه دارید و آن را به عقربه های ساعت بچرخانید. سوپاپ را تا زمانی که بیشتر نمی چرخد، ادامه دهید. وقتی که همه چیز به سمت راست است، رادیاتور خاموش است.شیر فلزی ممکن است گرم باشد، آن را با دست های لخت خود لمس نکنید.

رادیاتور بوتان مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *