تعویض آبگرمکن ایران رادیاتور مشهد

بوتان مشهد

نمایندگی ایران رادیاتور در مشهدنحوه تعویض آبگرمکن ایران رادیاتور در مشهد

یک بخاری آب یک دستگاه خانگی ضروری است که مسئول تامین آب گرم به خانه است. هنگامی که آب از پایین بخاری آب شروع به نشت می کند، زمان آن است که تعویض شود.

نشت نشانه ای از خوردگی و پوشیدن درون مخزن است. بیشتر بخاری های آب گرم حداقل 10 سال طول می کشد و بعضی از آنها تا 20 سال به شکل خوبی می مانند.

به محض اینکه به نشت آبگرمکن خود پی بردید سریع آن را تعویض کنید زیرا این کار باعث می شود تا از راه افتادن آب و تمیز کاری شما را خلاص کند.

نمایندگی ایران رادیاتور در مشهد

نمایندگی مجاز بوتان مشهد

خدمات مشهد بوتان

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در مشهد

خدمات بوتان در مشهد

 

آماده سازی و تمهیدات

 زمان تعویض آبگرمکن را بدانید. آبگرمکن ها معمولا بین 8 تا 15 سال به طول می انجامد. اگر آبگرمکن،اب را گرم نمیکند زمان خوبی است تا آن را تعویض کنید.

اگر متوجه شل شدن آب از پایین تانک خود یا نشستن در یک استخر زنگ زده در زیر آن هستید، این به این معنی است که مخزن فولادی

از طریق زنگ زده شده است.اگر مطمئن نیستید مشکل چیست، با یک لوله کش حرفه ای تماس بگیرید.نمایندگی ایران رادیاتور در مشهد

 

 

 

 

 

 

 

از تعمیرکار و لوله کش محلی خود بپرسید. کدهای لوله کشی بر اساس منطقه متفاوت است، بنابراین توصیه ای برای تماس با بازرس محلی لوله کشی شما برای پیدا کردن نیازهای خاص منطقه شما و اینکه آیا قبل از تعویض آبگرمکن بوتان در مشهد خود باید مجوز دریافت کنید، توصیه می شود.

ابزارها و مواد خود را جمع آوری کنید.تعویش آب گرمکن نیاز به تعداد زیادی ابزار و مواد دارد. شما می توانید وقت و ناامیدی خود را صرفه جویی کنید اگر همه ابزار لازم را داشته باشید و قبل از شروع به آماده شدن بروید. گرچه اقلام دقیق با توجه به نوع بخاری آب متفاوت است، راهنمای زیر باید کمک کند:

این ابزار شامل: ابزار: پیچ گوشتی، آچار قابل تنظیم، آچار لوله، برش لوله، سیم سیم برش / برش نوار الکتریکی، نوار لوله کش، سطح نجار، اندازه نوار، جوراب و عینک ایمنی.

مواد: آبگرمکن جدید، لوله و اتصالات آب، گاز، اتصالات، لحیم کاری، دریچه تخلیه فشار، لوله تخلیه، لوله موضوع لوله، لوله خروجی و اتصالات

نمایندگی بوتان مشهد

 

برداشتن آبگرمکن قدیمی:

خاموش کردن منبع گاز:

گام اول این است که گاز را خاموش کنید. شما می توانید این کار را با چرخاندن دریچه قطع گاز توسط دست یا با استفاده از آچار قابل تنظیم انجام دهید.هنگامی که گاز خاموش است، سوپاپ باید به زاویه ی راست به لوله باشد. چراغ پیلوت را چک کنید تا اطمینان حاصل شود.اگر شما یک آبگرمکن برقی را تعویض کنید، فیوز را قطع کنید و یا خاموش کننده مدار را خاموش کنید تا اتصال برق را به آب گرمکن قطع کنید.

نمایندگی بوتان مشهد

مخزن را تخلیه کنید.  منبع آب با چرخاندن دریچه قطع در خط لوله آب سرد خاموش کنید.شروع به تخلیه مخزن با باز کردن شیر آب داغ در پایین ترین سطح خانه کنید. این کار باعث می شود که مخزن سبک تر و راحت تر حرکت کند.خیلی مراقب باشید، چون آب ممکن است داغ باشد.نمایندگی بوتان مشهد

خطوط گاز و آب را قطع کنید. پس از تخلیه مخزن، گام بعدی این است که خطوط گاز و آب قطع شود.از دو آچار لوله استفاده کنید تا خط گاز را در اتصالات یا اتصالات انفجاری قطع کنید. سپس از یک آچار لوله برای باز کردن لوله از شیر کنترل گاز استفاده کنید. اگر یک بخاری برقی داشته باشید، سرویس برق را قطع کنید.

پیچ هایی که دو طرف  را  به وصل می کنند را قطع کنید. لوله خروجی را به یک طرف فشار دهید.نمایندگی بوتان مشهد

آبگرمکن قدیمی را از بردارید. حالا که مدل قدیمی کاملا قطع شده است، آن را به دقت از محل دور کنید.

این مقاله ادامه دارد…

1 thoughts on “تعویض آبگرمکن ایران رادیاتور مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *