ایران رادیاتور در مشهد

ایران رادیاتور مشهد

در این پست ما درباره رادیاتور بوتان و نحوه لوله کشی در آپارتمان ها و نحوه ی انجام آن و بررسی  مشکلات و نکات مهم در این زمینه را بررسی می کنیم.

هدف از لوله كشی فاضلاب مخصوصا در شهرها تهيه و توزيع صحيح و پاكيزه آب تصفيه شده جهت آشاميدن و مصارف بهداشتی دیگر و خارج كردن فاضلاب حاصله از محيط مسكونی می باشد.

لوله كشی فاضلاب گرچه عملی عادی و پيش پا افتاده بنظر می رسد ولی در صورتیكه طبق اصول صحيح انجام نشود علاوه بر اينكه از نظر اقتصادي ممكن است توليد ضرر و زيان نمايد باعث گرفتاری ها و بیماری های مختلف نيز می گردد.

به همين دليل بايد لوله كشی فاضلاب ساختمان مطابق نقشه صحيح و عملی انجام گردد. قواعد و قوانينی جهت تهيه طرح اوليه لوله كشی و محاسبات آن در ساختمان تدوين شده است، كه البته در كشورهای مختلف اين قوانين با يكديگر اختلافاتی بسته به شرايط جغرافيايی دارند ولی در نهايت همه ی اين قواعد برای انجام صحيح لوله كشی فاضلاب ساختمان بكار گرفته می شوند.

نمایندگی رسمی بوتان مشهد

نکات مهم در اجرای لوله کشی فاضلاب

لوله‌های افقی فاضلاب باید با شیب مناسب و یکنواخت نصب شوند. شیب بیش از حد لوله‌ها باعث افزایش سرعت جریان فاضلاب شده، در نتیجه آب فاضلاب تخلیه شده و مواد جامد و فضولات در لوله‌ها باقی می‌ماند و به مرور باعث گرفتگی لوله‌ها و نیاز به لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله می‌شود. شیب کم نیز باعث کاهش و حتی قطع جریان فاضلاب شده و در نتیجه لوله‌ها مسدود می‌شود. مقدار شیب لوله کشی فاضلاب باید بین ۰ تا ۵ درصد باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *