آبگرمکن ایران رادیاتور در مشهد

آبگرمکن ایران رادیاتور در مشهد

هنگام انتخاب آبگرمکن جدید برای خانه خود، یک سیستم گرمایش آب را انتخاب کنید که نه تنها آب گرم کافی را تأمین کند بلکه این کار را با صرفه جویی در مصرف انرژی انجام می دهد و در هزینه شما نیز صرفه جویی می شود. این شامل در نظر گرفتن انواع مختلف آبگرمکن های موجود و تعیین اندازه مناسب و منبع سوخت برای خانه شما است. آبگرمکن در مشهد به معرفی آبگرمکن های پرداخته و می توانید بیشتر با آن ها آشنا شوید.

انواع آبگرمکن های ایران رادیاتور مشهد

این ایده خوبی است که انواع مختلف آبگرمکن های موجود را قبل از خرید یکی بدانید:

آبگرمکن های ذخیره سازی معمولی:

یک مخزن آماده (مخزن ذخیره آب) گرم را ارائه می دهند

بخاری های بدون آب:

 آب را مستقیماً بدون استفاده از مخزن ذخیره سازی ، گرم می کنند

بخاری های آب پمپ حرارتی:

به جای تولید مستقیم حرارت برای تأمین آب گرم ، گرما را از مکانی به جای دیگر منتقل می کنند

بخاری های خورشیدی:

از گرمای خورشید برای تأمین آب گرم استفاده می کنند

کویل بدون مخزن :

و بخاری های غیر مستقیم آب از سیستم گرمایش فضای خانه برای گرم کردن آب استفاده می کنند.

معیارهای انتخاب آبگرمکن ها 

هنگام انتخاب بهترین نوع و مدل آبگرمکن برای خانه خود، موارد زیر را در نظر بگیرید:

نوع سوخت، در دسترس بودن و هزینه:

نوع سوخت یا منبع انرژی شما برای گرمایش آب نه تنها بر هزینه های عملکرد سالانه آبگرمکن بلکه اندازه و راندمان انرژی آن نیز تأثیر خواهد گذاشت. برای اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب انواع سوخت ، در زیر مشاهده کنید.

اندازه:

 برای تأمین آب گرم خانوار و به حداکثر رساندن کارآیی ، نیاز به آبگرمکن با اندازه مناسب دارید. برای اطلاعات بیشتر در مورد اندازه ، به صفحات انواع مختلف آبگرمکن (در بالا مرتبط) مراجعه کنید.

بهره وری انرژی:

برای به حداکثر رساندن صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه خود ، می خواهید بدانید قبل از خرید آبگرمکن بخاری چقدر کارآمد است.
هزینه ها قبل از خرید آبگرمکن نیز ایده خوبی است که هزینه های عملیاتی سالانه آن را تخمین زده و این هزینه ها را با سایر مدل های کم مصرف یا انرژی کمتری مقایسه کنید

همچنین برای کاهش مصرف آب گرم خود حتماً کاری را که می توانید انجام دهید. همچنین ممکن است بخواهید برای صرفه جویی در هزینه قبض گرمایش آب ، استراتژی های دیگری مانند بازیابی گرمای آب زهکش را کشف کنید.

انواع سوخت، در دسترس بودن و هزینه هایی برای گرمایش آب

هنگام انتخاب آبگرمکن جدید ، باید در نظر بگیرید که از چه نوع سوخت یا منبع انرژی استفاده خواهید کرد ، از جمله در دسترس بودن و هزینه آن. سوخت مورد استفاده توسط سیستم گرمایش آب نه تنها در هزینه های عملکرد سالانه بلکه در اندازه و راندمان انرژی بخاری آب نیز تأثیر خواهد گذاشت.

بررسی گزینه های بخاری آب بر اساس نوع سوخت

نوع سوخت و در دسترس بودن آن در منطقه شما ممکن است گزینه های بخاری آب شما را محدود کند. در زیر لیستی از گزینه های بخاری آب توسط سوخت یا منبع انرژی آورده شده است:

برق

به طور گسترده ای در ایالات متحده برای سوخت رسانی به مخزن معمولی، بدون تانک یا نوع تقاضا و بخاری بخاری پمپ موجود است. همچنین می توان از سیستم های گرمایشی آب و فضا ترکیبی استفاده کرد که شامل کویل بی سیم و بخاری غیر مستقیم آب می باشد.

نفت سیاه

در بعضی از مناطق ایالات متحده برای سوخت رسانی به آبگرمکن های معمولی و سیستم های گرمایشی با آب و ترکیب غیرمستقیم موجود است.

انرژی زمین گرمایی

در سراسر ایالات متحده در دسترس کسانی است که یک سیستم پمپ حرارتی زمین گرمایی دارند یا در حال حاضر در خانه های خود برای گرمایش و سرمایش فضا نصب شده اند. برای اطلاعات بیشتر به بخاری های بخار پمپ بخاری مراجعه کنید.

گاز طبیعی

در بسیاری از مناطق ایالات متحده برای سوخت رسانی به آبهای گرم کن و تقاضای معمولی (بی سیم یا فوری) و همچنین سیستم های ترکیبی از آب و گرمایش فضا وجود دارد که شامل کویل بدون مخزن و بخاری های غیر مستقیم آب است.

پروپان

در بسیاری از مناطق ایالات متحده برای گرم کردن آب های گرمایش و تقاضای معمولی (بی سیم یا فوری) و همچنین سیستم های گرمایش آب و فضای ترکیبی غیرمستقیم وجود دارد.

انرژی خورشیدی

در سراسر ایالات متحده – به وفور در جنوب غربی – برای بخاری های خورشیدی موجود است.

مقایسه هزینه های سوخت و انواع آبگرمکن

اگر بیش از یک نوع سوخت در منطقه شما وجود دارد ، مقایسه قیمت های سوخت به ویژه اگر در ساخت خانه جدید هستید؛ایده خوبی است. حتی اگر در حال تعویض بخاری آب هستید؛ ممکن است در صورت استفاده از سوخت یا منبع انرژی دیگری، در طولانی مدت پس انداز کنید. برای هزینه فعلی یا نرخ سوخت با ابزار خود تماس بگیرید.

نوع بخاری که شما انتخاب می کنید نیز بر هزینه های آب گرم شما تأثیر می گذارد. ممکن است یک نوع بخاری آب از نوع سوخت با کارایی بیشتری نسبت به نوع دیگر بخاری آب استفاده کند. به عنوان مثال ، آبگرمکن پمپ حرارتی الکتریکی به طور معمول نسبت به بخاری باتری معمولی الکتریکی دارای انرژی بیشتری است.

همچنین ، یک بخاری آب پمپ حرارتی الکتریکی ممکن است به دلیل راندمان بالاتر از یک بخاری آب انبار معمولی که دارای گاز معمولی است ، هزینه انرژی کمتری داشته باشد؛ حتی اگر هزینه های گاز طبیعی محلی ممکن است پایین تر از نرخ برق باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *