کولر گازی بوتان مشهد

مواردی که باید هنگام خرید کولر گازی به آنها توجه کنیم:

موارد متعددی وجود دارد که باید در هنگام خرید کولر گازی به آنها باید توجه کرد. از جمله تعداد اتاق ها در خانه، اندازه اتاق، سیستم تهویه مناسب و اینکه آیا میخواهید این کولر را در داخل خانه بگذارید یا در خارج از خونه؟

کولر گازی بوتان مشهد

پکیج ایران رادیاتور در مشهد

قیمت پکیج بوتان در مشهد

رادیاتور پنلی بوتان مشهد

برای خانه های بزرگتر، به احتمال زیاد، یک تهویه مطبوع پیچیده تر و گران قیمت تر لازم است تا بتواند کل خانه را خنک و مطبوع نگه دارد.

برای خانه های کوچکتر، فقط یک یا دو اتاق برای خنک کردن لازم است، بنابراین هرگونه تغییر شدید را کاهش داده و امکان مطبوع شدن هوا توسط  تهویه مطبوع کوچکتر امکان پذیر خواهد شد.البته در این امر و انتخاب کولر گازی، شرایط محیطی و آب و هوایی و همچنین درجه حرارت آن منطقه بسیار موثر است.

موارد مهم را در انتخاب کولر گازی با هم مرور میکنیم:

        1. چه مقدار از یک فضا را میخواهید خنک کنید.

بعضی از مردم دوست دارند که گاراژها یا اتاق زیر شیروانی خود را  خنک کنند، و بعضی ها فقط می خواهند که اتاق کار خود را خنک کنند. مهم این است که اتاق های اضافی یا فضاهای کوچکتر در خانه را نیز در نظر بگیرید.

      2. ساخت و ساز و مواد خانه و دیوار

یکی دیگر از عوامل مهم در نظر گرفتن کیفیت و محتوای خانه است. به عنوان مثال، خانه های آجر قدیمی تر احتمال جذب گرما و هوا ی گرمتر را بیشتر از مجتمع های جدیدتر آپارتمان با ترکیبات شیمیایی خاص در دیوارها و رنگ است دارند. در کل قبل از انتخاب و خرید کولر گازی حتما محل زندگی خود را در نظر بگیرید و با مشورت چند شرکت کاردان مثل بوتان مشهد-ایران رادیاتور در مشهد این کار را انجام دهید. چون گاهی اوقات این کولر ها برای برخی از منازل جوابگو نیست.

     3. محل خانه و زندگی شما و محیط اطراف آن

یک مورد مهم که شما باید در نظر بگیرید، محل خانه و محیط شما است که شما را احاطه کرده است.اینکه آیا محل سکونت شما مداوم با خورشید گرم می شود و آفتاب خور آن خوب است یا به اصلاح نور گیر است؟ یا آیا در خانه ای با درختان بلند زندگی می کنید که شما را از گرم شدن زیاد و تابش مستقیم نور خورشید محافظت می کند؟ آیا تپه ها یا کوه ها در این نزدیکی هستند که خورشید هر روز در یک زمان معین طلوع می کند؟

     4. کجا باید واحد تهویه مطبوع خود را قرار دهید؟

انواع مختلفی از تهویه مطبوع وجود دارد که می توانید آنها را نیز در انتخاب خود لحاظ قرار دهید. شما می توانید کولرهایی خاصی که در پنچره نصب شده اند،  یا به دیوار وصل می وشند را نیر بر اساس معیارها و شرایط خود خریداری کنید. بعضی از این کولرها در خارج از خانه میتوان قرار داد و بسیاری مدل های دیگر که می توانید درباره آن تحقیق کنید و با آگاهی خرید خود را انجام دهید.

    5. هزینه های مالی:

در نهایت، شما باید هزینه های جانبی بعد از خرید واحد تهویه خود را نیز در نظر بگیرید  و اینکه چگونه دستگاه های مختلف می توانند با هزینه های مختلف معادل باشند. واحد های تهویه مطبوع بزرگتر نیاز به برق بیشتری دارند و هوای گرمتر نیز نیاز دارد که کولر شما مدت زمان بیشتری روشن بماند. بنابراین ماهانه میتواند هزینه هایی را نیز در بر داشته باشد که البته ارزش آن هوای مطبوع را نیز دارد. به هر حال موارد بالا را در خرید خود مورد توجه قرار دهید.

نمایندگی مجاز بوتان در مشهد

نمایندگی رسمی ایران رادیاتور مشهد

قیمت پکیج بوتان مشهد
قیمت ابگرمکن بوتان در مشهد
قیمت بوتان مشهد رادیاتور
قیمت پکیج مشهد ایران رادیاتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *