نمایندگی فروش محصولات بوتان مشهد

نمایندگی فروش محصولات بوتان مشهد

این امر معمولا در روزهای داغ تابستان که فشار زیادی به کولر شما وارد شده است اتفاق می افتد. اما خوب است که شما راه و چاه کار کردن و درست کردن اولیه این دستگاه را یاد بگیرید تا در تعمیرات خود صرفه جویی کنید.

عیب یابی:

مشکل را ارزیابی کنید اینکه آیا دستگاه به سادگی کار نمی کند،یا هوا را خنک نمی کند، یا به سادگی هوای اطراف  را گرم نمی کند؟

نمایندگی فروش محصولات بوتان

مطمئن شوید که برق دستگاه شما وصل است گاهی اوقات بچه ها در حین بازی و یا ناآگاهانه آنها را از برق می کشند و در کار کولز گازی بوتامن مشهد اشکال ایجاد می کنند.ترموستات خود را چک کنید (کنترل خنک کننده) و مطمئن شوید که در دمای فعلی آن را خنک نگه می دارد و به درستی کار می کند. همانطور که با شاخه ها، گاهی اوقات تنظیمات می تواند به طور تصادفی تغییر کند.پکیج دیواری بوتان

تسمه فن کولر گازی بوتان مشهد را چک کنید و ضعف آن را بررسی کنید. ین باعث می شود که جریان هوا کم باشد که یخ را تشکیل می دهد و بنابراین عملکرد خنک کننده را پایین می آورد. تسمه دمنده را تعمیر یا جایگزین کنید. قبل از روشن کردن کولر گازی خود، از ذوب شدن یخ مطمئن شوید.

پکیج دیواری بوتان

کویل ها را فیلتر کرده و فیلتر کنید. اگر آنها با گرد و غبار و باقی مانده اند، آنها را کاملا تمیز کنید. 

اکنون که از تمیزی و اتصال برق خود و تسمه و کویل دستگاه خود مطمئن شدید وقت آن است که به خدماتی و سرویس کار زنگ بزنید.

بوتان پکیج مشهد

پکیج قیمت بوتان

پکیج دیواری بوتان مشهد

نمایندگی پکیج دیواری مشهد

لیست قیمت محصولات بوتان در مشهد

تعمیرات پیشگیرانه

یک کولر خازنی را یک بار در فصل یا در صورت نیاز بشویید. سیستم تهویه مطبوع خود را خاموش کنید، یک شیلنگ باغ ببرید و با استفاده از الگوی بالا و پایین، سیم پیچ را اسپری کنید. اگر خازن شما نزدیک به یک دریچه خشک کن باشد، یا اگر محله شما پر از درختان پنبه ای باشد، توجه ویژه ای دارید. این دو مورد “قاتل تهویه مطبوع” هستند.

کولر گازی بوتان مشهد

فیلتر را به طور مرتب تمیز کنید یا تغییر دهید. این گام ساده به تنهایی می تواند کارایی سیستم تهویه مطبوع خود را افزایش دهد. یکی از نشانه های تغییر فیلتر این است که گاهی داخل خنک کننده، یخ می زند.

تست یخزدگی به دلیل بسته بندی و مهر و موم سخت دستگاه نوتانید باز کنید و آن را ببینید، اما با لمس فلز خارج می توانید سرما را  احساس کنید. شما همچنین ممکن است یخ را در خط بزرگ به واحد بیرون ببینید (خط مکش).

اگر خنک کننده شما یخ تولید کند، فیلتر دستگاه شما می تواند کثیف شود و مانع از عبور هوای مطبوع و خنک شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *