نصب آبگرمکن بوتان مشهد

نصب آبگرمکن جدید

نحوه ی نصب آبگرمکن ها را از ما، نمایندگی بوتان در مشهد یاد بگیرید و با آخرین آموزش ها و مقالات به روز ما، با ما همراه باشید.

نمایندگی بوتان در وکیل آباد

نمایندگی رسمی بوتان در قاسم آباد

نمایندگی مجاز ایران رادیاتور در مشهد

ایران رادیاتور مشهد

آبگرمکن جدید را در محل نصب کنید. آب را از کف آشپزخانه پاکسازی کنید، سپس آبگرمکن جدید را در محل مورد نظر قرار دهید.آبگرمکن را آنقدر بچرخانید تا قسمت های مختلف لوله کشی با لوله های مناسب جاگیر شود.

خدمات بوتان در مشهد

دریچه تخلیه دما و فشار را نصب کنید. چند لایه نوار تفلون را در اطراف رشته های جدید درجه حرارت و سوپاپ فشار قرار دهید و از یک آچار لوله یا انبردست استفاده کنید تا آن را کاملا محکم کنید. لوله  تخلیه را ببندید.

ایران رادیاتور مشهد

اتصالات لوله را ببندید. سیمی مسی به طول (1.9 سانتی متر) را بگیرید و یک آداپتور جدید برای هر یک از آنها اضافه کنید.آداپتورها را دورتر از آبگرمکن و در سطح زمین به لوله ها جوش کنید، زیرا منبع گرما را نباید نزدیک مخزن باشد.آداپتورها را به خروجی آب داغ و ورودی آب سرد در بالای مخزن با استفاده از اتصال لوله یا نوار تفلون وصل کنید.

خطوط آب گرم و سرد را وصل کنید. برای اتصال خطوط آب گرم و سرد، لوله های قدیمی را قطع یا گسترش دهید تا آنها به اتصالات تازه متصل شوند.اگر شما نمی توانید لوله های قدیمی و جدید را درست بچرخانید، آنها را با استفاده از قطعات لوله های مس انعطاف پذیر یا آرنج 45 درجه متصل کنید.

نمایندگی ایران رادیاتور در مشهد

خط گاز را وصل کنید. قبل از اینکه خط گاز را دوباره ببندید، انتهای رشته لوله ها را با یک قلم مو و ریش تراش تمیز کنید، سپس یک ترکیب کوچک لوله را برای هر کدام اعمال کنید.از دو آچار لوله استفاده کنید  و سپس اتصالات باقی مانده را دوباره ببندید.آخرین اتصال باید اتصالات مناسب و به جا  باشد، زیرا این اتصال، لوله های  جدید را به قدیمی متصل می کند. هنگامی که این اتصال به درستی وصل شد، می توانید دریچه گاز را روشن کنید.

برای اتصال آبگرمکن های برقی به منبع تغذیه خود، خطوط برق و سیم زمین را به جعبه اتصال متصل کنید.نمایندگی ایران رادیاتور در مشهد

اگر نشت وجود داشته باشد، ساختن کف با صابون و ریختن آن بر روی لوله گاز و محل اتصال لوله ها میتواند محل نشت را نشان دهد.اگر حباب وجود نداشته باشد، اتصالات درست و امن هستند و شما می توانید آب و برق را روشن کنید.

نمایندگی بوتان در قاسم آباد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *