فوائد و مزايای استفاده از ازن

فوائد و مزايای استفاده از ازن

 ازن با درجه اکسيد کنندگی بالاتر، فعاليت سريعتر، زمان اثر کمتر و تأثير گذاری بهتر، نتايج مطلوب تری براي استريليزاسيون نسبت به ساير روش ها دارا می باشد.

سيستم های ازن ژنراتور به صورت سانترال و دائم کار هستند و نياز به هيچ گونه ماده اوليه مصرفی به جز برق 220 ولت ندارند. استفاده از اين روش در مقايسه با ساير مواد مثل آب ژاول وکلر که تهيه آن به صورت موقت و بر مبنای مقدار استفاده روزانه استخرانجام شده و هزينه های گزاف خريد، حمل و نقل و نگهداری را در پی دارد، از لحاظ اقتصادی در صنعت مقرون به صرفه بوده و هزينه های جانبی را در گذر زمان به صفر خواهد رساند.

استفاده از گاز ازن جهت ضد عفونی علاوه بر اکسيژن دهی فراوان به محيط، خطرات تنفسی ناشی از استشمام ترکيبات شيميايی را نيز تا حد زيادی کاهش می دهد.

 استفاده از گاز ازن با توجه به وسيع الطيف بودن تأثير اين گاز روی ميکرو ارگانيسم های مختلف، اطمينان خاطر بيشتری نسبت به ساير ضد عفونی کننده ها در پی دارد و تأثير بالای اين گاز بر روی قارچها و باکتربها در مناطق مرطوب به صورت عملی مشهود می باشد.

از ديگر کارايی های استفاده از گاز ازن قابليت بالای حذف بوی اين گاز در محيط های دارای بو می باشد که علاوه بر از بين بردن ترکيبات نامطبوع، با افزايش اکسيژن موجب با طراوت شدن هوای محيط نيز می گردد.

از ديگر خصوصيات سيستم ازن ژنراتور سادگی کار کردن با دستگاه می باشد چرا که برنامه ريزی سيستم با توجه به شرايط انجام گرفته است و با تعبيه نمودن تايمر در دستگاه، تنها نياز به استارت کردن آن باقی می ماند.

مشهد ایران رادیاتور

نمایندگی ایران رادیاتور در مشهد

نمایندگی مجاز ایران رادیاتور مشهد

تصفیه آب خانگی بوتان

کولر گازی ایران رادیاتور مشهد

قیمت پکیج ایران رادیاتور مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *