آبگرمکن ایران رادیاتور مشهد

بوتان در مشهد

آبگرمکن ایران رادیاتور در مشهد

در این زمینه و در این مقاله ما بخش هایی را برای شما در زمینه اجزای آبگرمکن ایران رادیاتور برای شما بیان کرده و شما را هر چه بیشتر با این محصولبات آشنا خواهیم کرد پس با ما باشید و تمامی اطلاعات به روز خود را از ما یعنی تنها سایت رسمی ایران رادیاتور درمشهد بخواهید.

لامپ خبر:

ولتاژ کاری مدام ۲۲۰ ولت است و از آنها به منظور مشخص شدن عملکرد المنت استفاده می کنند. به همین جهت با المنت به صورت موازی بسته می شود.

سیم های رابط و عایق نسوز:

حداقل مقطع سیم در آبگرمکن می‌بایست 1/5 باشد زیرا جریان مصرفی آبگرمکن زیاد است. در انتخاب دوشاخه نیز به جریان مصرفی آبگرمکن متوجه می شود در منازلی که خطوط به صورت جداگانه حفاظت می شوند و همچنین در کلیه منازل بهتر است برای آبگرمکن برقی یک خط مستقل از ورودی برق منزل کشیده شود و این خط با یک فیوز ۱۵ آمپری حفاظت شود.

در جعبه ترمینال آبگرمکن سیم ها درون عایق نسوز قرار گیرد تا در برابر حرارت از استحکام و پایداری بیشتری برخوردار شوند.

تعمیر آبگرمکن مشهد بوتان

ترمینال چینی:

در مدار الکتریکی آبگرمکن از ترمینال چینی جهت تقسیم و ایجاد مسیرهای فرعی استفاده می شود ترمینال اتصالاتی مطمئن و عایق از بدنه را به وجود می آورد و جنس چینی ترمینال، سبب می‌شود در برابر حرارت بسیار پایدار باشد.

شیر اطمینان:

شیر اطمینان یا شیر رها کننده به طور اتوماتیک وظیفه دارد در برابر فشار یا درجه حرارت یا هر دوی آنها آبگرمکن را کنترل نموده تا از ترکیدن و انفجار آبگرمکن جلوگیری نماید این شیرها از یک طرف به مخزن آبگرمکن متصل شده و از طرف دیگر به لوله ای که سر آنها آزاد است راه دارد.

تست کردن شیر اطمینان:

برای تست کردن شیر اطمینان باید اهرم شیر را کمی بالا کشیده در صورتی که از لوله سر ریز مقداری آب خارج شود و بعد از آزاد شدن اهرم آب قطع گردید؛ در این صحت کار شیر می باشد. مدار الکتریکی آبگرمکن برقی نقشه الکتریکی آب گرمکن مانند نقشه سماور است؛ با این تفاوت که ترموستات در آبگرمکن از نوع گازی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *