آبگرمکن بوتان در مشهد

آبگرمکن برقی بوتان مشهد

گاهی ممکن است آبگرمکن شما دچار مشکلاتی شود که ما در این مقاله و مقالات دیگر این مشکلات را بررسی و همه آنها را برای شنا بیان میمیکنمی پس با بوتان مشهد همراه باشید و خود را به روز نگه دارید تا بتوانید بهترین انتخاب ها را داشته باشید.آبگرمکن بوتان مشهد بهترین آبگرمکن ها بوده و در این سایت و در این نمایندگی به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.مطالبی که ارائه شده است می تواند به آبگرمکن های بوتان در مشهد مرتبط باشد و یا اینکه می تواند برای سایر آبگرمکن های شما موثر باشد.

برای تعمیر و بررسی مشکلات آبگرمکن شما ما نکاتی را در ادامه برای شما میگوییم:

پنل الکتریکی را بررسی کنید تا از مطمئن شوید که جریان موج شکن در مدار قطع است وخاموش شده است و یا اگر از فیوزها استفاده می کنید مطمئن شوید که  به صورت ایمن نصب شده و حالت ورم کرده و باد کرده ندارند.برق را خاموش کنید. اکثر آبگرمکن ها با ولتاژهایی تامین می شوند که می تواند موجب شوک، سوختگی و حتی مرگ شود که یک هادی برق متصل به بدن باشد.

برق را از طریق قطع فیوزها و یا با بخشی که به قطع کننده مدار اختصاص یافته است، قطع کنید. به طور کامل فیوزها را قطع کنید و البته این نکته را هم در نظر بگیرید که با نوشتن یک برگه و گذاشتن آن روی کنتر برق به دیگران اطلاع دهید که به این کنتور دست نزنند ، اینکار از یک سری مشکلات جلوگیری خواهد کرد.

پانل یا پنل های دسترسی را بردارید. پوشش های فلزی معمولا با پیچ ها نگهداری می شود. حذف پیچ ها و صرفه جویی در نصب مجدد هنگامی که انجام می شود.از ولتمتر و یا چراغ ها جهت تست اینکه هنوز جریان برق در مخزن هست یا نه، استفاده کنید. اگر هنوز برقی وجود داشت، ادامه ندهید و اول مدارها را حتما قطع کنید تا در هنگام کارو تعمیر آبگرمکن، کسی سهوا برق را روشن نکند.

هر گونه عایق و درپوشی را که برای کنترل و چک کردن المنت ها و سویچ ها وجود دارد را بردارید.هنگامی که عایق حرارتی را بردارید، محافظ های پلاستیکی قابل مشاهده هستند. هر گونه سیمی را به دور از پوشش، محافظت کنید.

 به علائم اشکار آسیب دقت کنید، آبگرمکن می تواند در اثر شکستگی که در مخزن رخ داده است دچار نشت شود، ویا میتواند این نشت در اثر جوشکاری بد لوله های اب سرد و یا نصب نا مناسب آنها نیر اتفاق بیفتد. و اگر این نشت ادام پیدا کند می تواند به مخزن و آبگرمکن آسیب جدی وارد کند.

 زنگ زدن آهن خود نوعی رسانا است، حتی زمانی که سیم ها عایق باشند. این می تواند منجر به ضربه های بالقوه مرگبار، حرارت دادن و ذوب شدن عایق و حتی سوختگی شود. ددوها و کربن های سیاه  روی سطوح نشان دهنده یک اتصال کوتاه است. احتمالا یک سیم مسی در معرض خطر وجود دارد که ممکن است به علت تراکم کربن بر روی سیم ها باشد.آبگرمکن بوتان مشهد- نمایندگی محصولات بوتان مشهد-قیمت پکیج بوتان-تعمیر پکیج- پکیج دیواری-نمایندگی بوتان در مشهد-

 ممکن است سیم ها آسیب دیده باشند و یا با یک محدوده کاهش یافته که برای حمل ایمن بار الکتریکی نیاز است، آسیب دیده باشد.این نقطه آسیب می تواند منبع حرارت نیز باشد.و باید تمامی قسمت های آسیب دیده و یا زنگ زده همگی باید تعویض و یا تعمیر شوند  همانطور که در بالا ذکر شد، زنگ یک هادی است و مسیرهای غیر منتظره و برای برق را فراهم می کند. این مسیرهای ناخواسته می تواند خطرناک باشد و عیب یابی بسیار دشوار است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *