آبگرمکن ایران رادیاتور در مشهد

آبگرمکن ایران رادیاتور در مشهد

قطعات زیر را نصب کنید:

سویچ محدود کننده دما : یک دکمه تنظیم مجدد وجود دارد (4) پیچ ها / سیم های ترمینال متصل به آن وجود دارد. معمولا دو ترمینال بالا دارای سیم هایی هستند که به محفظه سیم کشی میدان می آیند که قدرت را به بقیه کنترل کننده های بخاری و عناصر گرمایشی انتقال می دهد.

“کنترل های بالا” شامل سوئیچ محدود دما و ترموستات بالا می باشد. “کنترل های پایین تر” به ترموستات پایین اشاره می کنند (هیچ سوئیچ محدود دمایی در بالا برای بخش پایین آبگرمکن های برقی وجود ندارد).

 

المان های گرمایشی: دو ترمینال با یک سیم به همدیگر وصل شده اند. هر کدام از این سیم ها معمولا به ترموستات هایی که همراه با آن است متصل است که معمولا در زیر کنترل ها قرار گرفته است.

لطفا قبل از هر چیز از خاموش بودن آن مطمئن شوید.کنتور را برای ولتاژ AC تنظیم کنید.

اندازه گیری ولتاژ: محدوده ی ولتاژ AC  را تا بالاترین حد ممکن تنظیم کنید. پروب ها را به ترمینال های بالاییکه سویچ محدود کننده هستند تنظیم کنید. محدوده ممکن است به هر ولتاژی کاهش یابد – اگر محدوده بزرگتر از ولتاژ نمایش داده شده در بالاترین حد باشد. و نتوانید برق را خاموش کنید، پانل مدار را بررسی کنید. در این زمان دیگر کار نکنید مگر اینکه قدرت ثابت شود در غیر این صورت ممکن است به کنتور آسیب برسد و در مراحل بعدی دستگاه بسوزد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *