نمایندگی ایران رادیاتور مشهد

ما در این بخش شما را با تکنیک های یادگیری زبان بدون فراموشی و به صورت مادام العمر آشنا می کنیم، ابتدا یک تکنیک درباره حافظه و تقویت آن به شما یاد می دهیم و سپس سراغ یادگیری لغات و در پایان سراغ مکالمه می رویم:  در اینجا 25 تا لغت مینویسم به صورت رندوم و بودن ارتباط با یکدیگر شما هم می توانید همین کار را در منزل انجام دهید: سن-بروسلی-قسطنطنیه-پنجره- دریا- عشق- زن- ببر-اتلتیکومادرید-شلغم- خمیازه-آزمون- بدمینتون-گاتروپودا-رمانتیک- فردوسی-دانشگاه-خرگوش-سونامی-رایانه- سوسمار-هیوندا-قابلمه-شنبه- بلوط حال با ارتباط دادن انی لغات از اول تا آخر و با ساختن یک داستان می توان این لغات را به هم ارتباط داد. 

نمایندگی ایران رادیاتور مشهد

شماره شرکت سنا گاز سرمد: 05138673987

قطعات پکیج ایران رادیاتور در مشهد ادامه مقالات ما درباره قطعات پکیج دیواری ایران رادیاتور

فلومتر:پکیج بوتان در مشهد

وظیفه در پکیج: تشخیص باز شدن آب گرم مصرفی را به برد اعلام می دارد.

عملکرد داخلی فلومتر : از یک توربین و یک سنسور تشکیل شده است که با باز شدن آب گرم مصرفی توربین شروع به چرخش کرده و سنسور روی فلومتر این چرخش را به برد اعلام می کند و زمانی که آبگرم مصرفی بسته شود توربین از چرخش می افتد.

نمایندگی بوتان در مشهد

نمایندگی رسمی ایران رادیاتور

بوتان مشهد

لیست قیمت پکیج بوتان در سجاد

خدمات بوتان در سناباد

تعمیر بوتان میثاق

نحوه ی تست کردن فلومتر:

فلومتر را از جای خود بیرون آورده و با فوت کردن در داخل آن از چرخش توربین فلومتر اطمینان حاصل کنید سپس سیم سنسور فلومتر را به آن متصل کرده و پکیج را در مود تابستانه قرار دهید اگر با فوت و چرخش توربین پکیج در مود تابستانه بدون باز کردن آبگرم مصرفی دائما روشن می ماند.

محل نصب فلومتر: در ورودی آب سرد مصرفی به پکیج و قبل از مبدل قرار می گیرد.

مبدل صفحه ای:پکیج بوتان در مشهد

وظیفه در پکیج: گرم کردن آب گرم مصرفی به کمک گردش آب گرم شوفاژ

عملکرد داخلی مبدل صفحه ای: از دو مسیر مجزا و خلاف جهت تشکیل شده که در نقاط زیادی با هم برخورد نقطه ای آن را گرم می کند.

نحوه ی تست مبدل صفحه ای: با بیرون آوردن مبدل صفحه ای از باز بودن هر دو مسیر عبور آبگرم و شوفاژ اطمینان حاصل کنیدو رسوب احتمال هر دو مسیر را با مواد رسوب گیر شستشو دهید.

در صورت معیوب بودن مبدل صفحه ای: اگر پکیج در مود تابستانه روشن شود ولی آب گرم مصرفی گرم نشود مسیر آب شوفاژ مبدل صفحه ای گرفته یا رسوب دارد ولی اگر آب سرد با فشار وارد پکیج می شود ولی آبگرم با فشار کم خارج می گردد مسیر آب سرد مبدل صفحه ای مسدود شده است.

محل نصب مبدل صفحه ای: معمولا بین دو بلوک رفت و برگشت قرار گرفته و دو بلوک را به هم متصل می کند.

نکته: مبدل صفحه ای مخصوص پکیج های دو مبدله می باشد که شعله آب شوفاژ را در مبدل اصلی گرم کرده و سپس آبگرم شده شوفاژ با چرخش پمپ بین مبدل اصلی و مبدل صفحه ای باعث گرم شدن آب گرم مصرفی می گردد.

مبدل دو منظوره:پکیج بوتان در مشهد

وظیفه در پکیج : گرم کردن آب گرم مصرفی و آب شوفاژ

عملکرد داخلی مبدل دو منظوره: از دو لوله 3/4 و دو لوله 1/2 تشکیل شده که برای اینکه رسوب آب مصرفی کمتر شود لوله 1/2 کاملادرون لوله 3/4 قرار گرفته است آب شوفاژ درون لوله 3/4 و آب مصرفی درون لوله 1/2 قرار دارد شعله به آب شوفاژ برخورد کرده و اب شوفاژ گرمای خود را به آب مصرفی می دهد تا رسوب کمتر شود.

نحوه تست مبدل دو منظوره: اگر فشار آب گرم مصرفی کم گردد و یا فشار آب شوفاژ بدون باز کردن شیر پر کن مدام بالا رود نشان از خرابی مبدل دو منظوره می باشد. 

در معیوب بودن مبدل دو منظوره فشار آب گرم مصرفی کم می گردد و با اینکه فشار آب شوفاژ بدون باز کردن شیر پر کن دائما بالا می رود.

محل نصب مبدل دو منظوره: بالای محفظه احتراق و تشکیل شعله قرار دارد.

 

اصول کارکرد پکیج دو مبدله فن دار در مورد گرمایش:

پکیج بوتان در مشهد

 

پکیج ایران رادیاتور مشهد

 

پکیج ایران رادیاتور مشهد

پکیج ایران رادیاتور مشهد

پکیج ایران رادیاتور مشهد

پکیج ایران رادیاتور مشهد

نکته: در پکیج های بدون فن مراحل 5، 6 و 7 حذف شده و به جای آن مدار ترموستات دود کنترل می گردد.

پکیج ها از نظر تعداد مبدل ها به دو نوع تقسیم می شوند: 

تک مبدله: در این نوع پکیجدر واقع دو مبدل آبگرم مصرفی و سیستم در درون هم مستتر می باشند و این مبدل وظیفه تامین هر دو بر عهده دارد این مبدل از نوع پوسته لوله می باشد. 

پکیج ایران رادیاتور مشهد

دو مبدله: در این مدل یک مبدل وظیفه ی تامین آبگرم شوفاژ سیستم را بر عهده دارد و یک مبدل با استفاده از آبکرم مبدل اول وظیفه تامین آبگرم مصرفیرا بر عهده دارد. مبدل اصلی از نوع مبدل لوله و مبدل کمکی از نوع صفحه ای است.

پکیج ایران رادیاتور مشهد

 

2 thoughts on “نمایندگی ایران رادیاتور مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *