آموزش تصویری روش نصب تصفیه آب خانگی

نمایندگی مشهد بوتان

آموزش تصویری روش نصب تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب بوتان مشهد شما بدون هیچ گونه ابزار اضافی تنظیم می شود. اگر شما قصد نصب آن را روی دیوار دارید، با یک نصب کننده حرفه ای تماس بگیرید. در غیر این صورت، شما می توانید آن را در براساس دستورالعملی که در دفترچه آمده روی هم سوار کنید. تصفیه کننده را فعال کنید و آن را به درستی ذخیره کنید تا اطمینان حاصل شود که رسوب و مواد شیمیایی را از آب خود به طور موثر فیلتر کنید. سپس، هر روز هفته می توانید آب تمیز و سالم تر لذت ببرید.ما یعنی نمایندگی بوتان مشهد، نمایندگی رادیاتور پانلی، نمایندگی دستگاه تصفیه خانگی در مشهد، قصد داریم تا به صورت بسیار ساده و با تصاویری عالی نحوه ی نصب دستگاه تصفیه خانگی را برای شما نمایش دهیم.

نمایندگی بوتان در مشهد

مشهد بوتان نمایندگی

نمایندگی مشهد بوتان

نمایندگی بوتان مشهد

دستگاه تصفیه آب در مشهد

بهترین دستگاه تصفیه آب مشهد

رادیاتور پانلی بوتان در مشهد

سر هم کردن دستگاه تصفیه آب در مشهد

 قطعات را باز کنید و روی سطح تخت قرار دهید. شروع به باز کردن قطعات تصفیه آب کنید و آنها را  از جعبه و پلاستیکی پیچیده و پوشش داده شده در فوم پلی استایرن خارج کنید. بسته بندی را از بین ببرید و همچنین صفحات ورق پوشش دهی را ابردارید. قطعات را روی یک میز یا یک سطح دیگر قرار دهید، اما قسمت های متصل شده را جدا نکنید.حتما در داخل جعبه به دنیال دفترچه آن باشید و به دقت ان را بخوانید.

دستگاه تصفیه آب بوتان در مشهد

محفظه مجموعه شفاف را در پایه قرار دهید. محفظه شفاف آب فیلتر بزرگترین جزء است و بوسیله نقاط روشن آن قابل تشخیص است. پایه یک قطعه تخت پلاستیکی است و طول و عرض یکسان دارد. شیارها و شکاف ها را روی هم ست کنید و سپس محفظه را بر روی پایه پایین بگذارید و آن را در محل قرار دهید.

نمایندگی بوتان در مشهد

 قسمت  فیلتر را داخل محفظه تمیز کنید. محوطه بزرگتری را که بر روی جلوی مجموعه ای شفاف قرار دارد را جا گذاری کنید. قسمت فیلتر، یک لوله سفید کوچک است ، باید بر روی این محفظه تکیه داده شود. پلاستیک را از روی آن بردارید و سپس لوله را در سوراخی که در پایین محفظه قرار دارد، جایگذاری کنید و در نهایت  آن را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید.

 بسته به مدل تصفیه کننده شما، محفظهتصفیه کننده یا سیاه یا سفید خواهد بود.

 قسمت فیلتر به پایین قسمت محفظه متصل می شود و باید از آن آویزان شود.

تصفیه آب بوتان مشهد

 محفظه تصفیه کننده را روی اتاق شفاف قرار دهید. خطوط را بر روی لبه های 2 محفظه قرار دهید. اجازه دهید غشاء فیلتر به داخل محفظه شفاف برود . اگر آن را به درستی قرار داده باشید محفظه  در بالای اتاق شفاف قرار میگیرد.

نمایندگی بوتان مشهد

دستگاه تصفیه آب در مشهد

بهترین دستگاه تصفیه آب مشهد

رادیاتور پانلی بوتان در مشهد

 کنترل کننده های محفظه تصفیه  باید در کنار یک طرفه شفاف اتاق قرار گیرند.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب در مشهد

 اتاق بالا و درپوش آن را نصب کنید. آخرین قطعه آن است که با لوگو شرکت مربوطه دستگاه تصفیه آب مشهد مشخص شده است. این محفظه را در قسمت بالای تصفیه  قرار دهید باید آرم به سمت بیرون باشد، و سمت دیگر آن به سمت شیر آب. بعد، پوشش بالای مسطح را پیدا کنید و آن را در بالای محفظه قرار دهید.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب در مشهد

 فیلتر رسوب را داخل پوشش بالا قرار دهید. فیلتر رسوب یک لوله کوتاه و گرد است. پلاستیک باقی مانده را بردارید، سپس آن را در سوراخ پوشش بالا قرار دهید. آن را فشار دهید و آن را به عقب چرخش در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا مطمئن شوید که در محل مناسب خود محکم قرار گرفته است.

نمایندگی بوتان در مشهد

 درب را بر روی تصفیه کننده قرار دهید. آخرین قطعه یک درب کوچک و مسطح با دسته ای در بالای صفحه است. آن را به هم متصل کنید تا در شیار کم عمق در بالای فیلتر قرارگیرد. لازم نیست برای قرار گیری در جای خود آن را بپیچانید.

این مقاله ادامه دارد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *